zdroj:
tisková zpráva
Electronic Arts v Dante’s Inferno věří a tato hra má být jednou z těch nových značek, na něž chtějí letos vsadit. Ještě předtím, než byl oznámen její vývoj, se v Hollywoodu bojovalo o práva na zfilmování této hry a nakonec je získal Universal Pictures. Mnoho se toho o ní ale nevědělo, až docela nedávno prosákly první informace z březnového čísla časopisu PSM3, ve kterém je rozsáhlé preview. Z něj se nyní dodatečně objevily další drobky:
- Hra poběží na solidních 60 FPS a očekávat máme excelentně animované postavy i nepřátele.
- Dante Aligheri, florentský básník, o kterém pojednává příběh, se ve hře stane „svalnatým, dva metry vysokým rytířem s magickými schopnostmi“. To samozřejmě proto, že nějaký vychrtlý básník s brejličkami by se moc nehodil do hry, ve které musí Dante vymlátit duši z ďáblových vyvrhelů, aby z Pekla dostal svou milovanou Beatrice. Ta byla zavražděna a neprávem poslána tam, kde by sličné děvy končit neměly.
- Prvního pořádného bosse potkáte už v Předpeklí, což je oblast, kde sídlí ztracené duše, jenž tak úplně nepatří do Pekla, ale k Bohu také ne, protože byly za života nevěřící (tady se potká většina z nás!). Právě zde se v roli Danteho utkáte se samotnou Smrtkou a jakmile ji porazíte, prostě si vezmete její kosu a s tou... prostě budete kosit nepřátele v samotném Pekle.



ilustrační artworky na motivy tématu hry, z roku 1998
- Co se struktury týče, spolu s Dantem musíte projít devět okruhů Pekla. Prvním je Předpeklí, kde se utkáte se Smrtkou, ale o tom jsme se již zmiňovali. V druhém okruhu by měl být trestán chtíč (čili se dá předpokládat nejúchylnější část hry). Ve třetím kruhu je trestána nenasytnost (nepřátelé nejspíš budou objemní žrouti). Ve čtvrtém je trestána lakota. V pátém kruhu je trestána hněvivost a ve hře by měl být znázorněn tak, že jsou tam násilní lidé, kteří jsou odsouzeni nadosmrti se mezi sebou rvát. V šestém kruhu jsou pak trestáni kacíři, sedmý kruh hlídá Minotaur (boss fight?), v osmém kruhu Peklo trestá podvod a zradu a v posledním devátém kruhu byste se na konci hry měli utkat se samotným Belzebubem.
- Na designu hry spolupracuje jistý Wayne Barlowe, který již dříve nakreslil několik obrázků vycházejících z Božské komedie (viz artworky výše).
- Hra, jak jsme již uváděli, neobsahuje jen velmi podobné ovládání jako God of War, ale... vlastně naprosto totožné, včetně toho, že se kolečkem otevírají bedny.