Vychází LEVEL 237 s plnou hrou King's Bounty: Warriors of the North
zdroj: tisková zpráva

Vychází LEVEL 237 s plnou hrou King's Bounty: Warriors of the North

14. 12. 2013 18:00 | Komerční sdělení / PR | autor: Inzerce |

Obálka posledního čísla Levelu v roce 2013 tentokrát nepatří žádné konkrétní hře. Koláž ovladače odkazuje na novou generaci konzolí, která v ČR a SR odstartovala v pátek 13. Prosince zahájením prodeje konzole PlayStation 4. Uživatelský test PS4 od Aleše Smutného samozřejmě v Levelu 237 najdete, ale novým konzolím a obecně novému hardwaru se věnujeme ještě v dalším článku.

Pod titulkem "Váš nový herní stroj" na vás čeká osmistránkové monstrum, ve kterém se Honza Olejník s Petrem snaží vysvětlit, čím by nové konzole PS4 a Xbox One a nový PC hardware od Valve mohly změnit způsob, jakým momentálně funguje herní průmysl a jakým hrajeme hry. Jednu vám ostatně nabízíme k Levelu 237 v plné parádě zdarma. Společně s koupí Levelu 237 získáte zdarma plnou hru King’s Bounty: Warriors of North, což je neuvěřitelně návyková kombinace strategie, RPG a dobrodružné hry. King’s Bounty sérii zřejmě většina z vás důvěrně zná, ale kdyby ne, v recenzi na Games se dozvíte vše potřebné. Hned po jejím přečtení se ale vraťte, abyste si přečetli, co dalšího najdete na stránkách Levelu 237, který vyšel v pátek 13. a měl by být k dispozici na stáncích po celé ČR.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Fenomén

Na obálce Levelu 237 se možná prsí trojice ovladačů, ale mohlo to být všechno jinak. Dlouho jsme se rozmýšleli, jestli nebude lepší na obálku umístit motiv z nedávno vydané adventury Broken Sword 5. Krom její recenze totiž v Levelu 237 najdete tematický článek od Petra Ticháčka, který se soustředí první Broken Sword a rozkrývá nejenom genezi příběhu hry v hlavě Charlese Cecila, ale i překvapivé souvislosti mezi hrou a romány či filmy, co se zaobírají tematikou novodobých templářů. Pokud vám série Broken Sword přirostla k srdci, opravdu byste neměli BigPeterův článek vynechat.

To samé ovšem platí i o druhém článku z rubriky Fenomén. Dan Kremser se v článku o profesionálním hraní pokusil charakterizovat progaming a představit tuto svébytnou a stále populárnější odnož herního průmyslu lidem, kteří ji registrují, ale detailně se v ní neorientují. Součástí článků je rovněž rozhovor s Alešem „Freeze“ Kněžínkem, jedním z mála profesionálních hráčů v ČR, jehož povoláním je hraní League of Legends na špičkové úrovni.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Recenze

Vedle Broken Sword 5 jsme v Levelu 237 recenzovali pestrou sadu her pro PC, konzole a tentokrát i handheldy. Jirka Pavlovský naznal, že Super Mario 3D World pro Wii U je naprostá povinnost pro všechny majitele této konzole a podobné doporučení udělil majitelům handheldu 3DS i v případě akčního RPG The Legend of Zelda: A Link Between Worlds. Petr Prošek stejně tak doporučil PS Vita titul Tearaway a kladně ohodnotil první část DLC Burial At the Sea pro BioShock Infinite i Pavel. Závodní titul WRC 4 bohužel Vaška Rybáře moc nepotěšil, ale chuť si do značné míry spravil při hraní Need for Speed: Rivals.

Vedle testu PS4 jsme samozřejmě recenzovali i vybrané tituly pro tento nový stroj. Konkrétně střílečku Killzone: Shadow Fall a plošinovku Knack. Jestli jde o typicky mělké launchové tituly s hezkou grafikou, nebo mají obě dvě hry i něco do sebe, vám v recenzích sdělí Aleš Smutný a Vašek Rybář. PS4 hrám se jinak budeme nadále věnovat v dalších číslech. V tomto čísle nicméně najdete i recenze zombáckého RPG How to Survive, figurkové hry Skylanders: Swap Force od Pavola Budaye a doporučujeme rovněž nevynechat recenzi nápadité plošinovky Contrast od Lukáše Grygara.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Rozhovor a názory

Pavel Dobrovský tvrdí, že rozhovor s tvůrcem Oddworld ságy Lorne Lanningem v tomto čísle je to nejzajímavější, co jsme kdy v této rubrice Levelu čtenářům nabídli. Je to samozřejmě značně subjektivní pohled, ale protože Lorne Lanning sám o sobě rozhodně není ordinérní člověk s předvídatelnými názory, dovolíme si Pavlovo tvrzení podtrhnout. Čekáme, že vás názory pana Lanninga buď nehorázně naštvou, nebo je v naprostém souhlasu odkýváte. Jedno vám však opravdu nebudou.

Podobnou reakci lze ostatně očekávat při čtení komentářů od našich stálých přispěvatelů. Lukáš Macura vám vysvětlí, proč může být oslabení koruny ze strany ČNB pro herní vývojáře dobré. V redakčním komentáři jsme se pustili do úvahy, jak nové konzole s možností automatického streamování hraní na internet může názorově rozdělit let’s play komunitu. Dan Vávra se podělí o svůj pohled na proklamovaný konec velkých konzolí. Honza Herodes se zamyslí nad tím, jestli už náhodou tablety nejsou primární herní obrazovkou, no a Michal Rybka píše o neuvěřitelné živostnosti herních konzolí.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Dílna a téma

Téma o nové generaci herního hardwaru samozřejmě není jediným článkem v rámci této rubriky. Honza Švelch se ponořil od problematiky copyrightů a snaží se v článku odpovědět na otázku, jestli copyright poskytuje ochranu proti plagiátorství, nebo jde spíše brzdu jakékoli kreativity. Jan Šíma se pak společně s vámi vynasnaží zjistit, proč se hrdinům televizních seriálů až na pár výjimek příliš nedaří ve videohrách.

Martin Bach se zase rozjel za vývojáři z českého týmu Dreadlocks, kteří před pár dny zaznamenali jako první tuzemský tým úspěch na Kickstarteru s kyberpunkovým 2D RPG Dex. V článku nazvaném "Školní projekt" se dozvíte, co žene Dreadlocks dopředu a proč Michal Červenka nevzdává plány na vývoj RPG Twinwill, bez něhož by vlastně Dreadlocks vůbec nevznikli.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Vzpomínáme

V sekci zaměřené na klasické a staré tituly můžete s Pavlem Dobrovským zavzpomínat na nedoceněnou vesmírnou strategii Startopia, dozvědět se leccos o osudech šutráků v článku o klasice jménem Boulder Dash, podívat se s Michalem Rybkou na hardwarovou charakteristiku kultovní konzole NES nebo s překvapením zjistit, že propagátor LSD Timothy Leary chystal v osmdesátých letech minulého století zajímavé herní projekty.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

LEVEL vychází i v elektronické verzi!

Už před pár čísly jsme začali LEVEL vydávat vedle papírové i v elektronické verzi. Všechny podstatné informace o tom, jak elektronický Level získat, najdete v tomto článku. Je však třeba zdůraznit, že s koupí papírového Levelu automaticky získáváte i jeho elektronickou verzi.

Elektronický Level si samozřejmě můžete koupit samostatně, nezávisle na verzi papírové. Pak vás jedno číslo vyjde o 20 Kč levněji, což samozřejmě platí i o případném předplatném elektronického Levelu. Prostřednictvím aplikací Publero nebo Floowie si také e-verzi Levelu můžete přečíst na webu nebo na zařízeních s iOS či Androidem. Stačí k tomu mít jen JEDEN účet, a tím pádem i JEDEN zakoupený časopis.

Prohlédněte si obsah nového Levelu v této interaktivní prezentaci

Podrobný obsah Levelu 237 najdete na stránkách level.cz, kde zároveň najdete všechny potřebné informace o předplatném, o autorech a obecně redakci Levelu. Rovněž si zde můžete aktivovat plnou hru, jak se dozvíte na straně 11. Se svými postřehy na konto Levelu nás zastihnete na emailu redakce@level.cz nebo na Facebook stránce Levelu.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva

Snad se vám LEVEL 237 bude líbit. My už se každopádně třeseme nedočkavostí na vaše reakce a připomínky.

Nejnovější články