Volume bude hra o plížení a uživateli budovaných levelech
zdroj: tisková zpráva

Volume bude hra o plížení a uživateli budovaných levelech

13. 8. 2013 17:17 | Novinky | autor: Aleš Smutný |

Mike Bithell na sebe v nezávislé sféře poprvé upozornil plošinovkou Thomas Was Alone. Nyní společně s britským nezávislým týmem Bossa Studios pracuje na velmi zajímavě vypadající stealth akci Volume. Design samotného Volume je bithellovsky minimalistický, ale je celkem jasné, že samotná hra nebude zjednodušeným derivátem stealth titulů.

Hlavní hrdina se bude muset vždy v levelu zorientovat, rychle a přesně se pohybovat mezi strážnými roboty a případně dalšími pastmi, které se v úrovni nachází. U stráží bude vidět jejich zorné pole a bude jen na vás, jak si přesuny v úrovni rozmyslíte.

To vše bude ale umocněno tím, že Volume bude velmi nakloněné modování. Uživatelé budou moci generovat vlastní úrovně a následně je sdílet s ostatními. Detaily příběhu základní kampaně zatím nebyly oznámeny, čekat je máme koncem roku, přičemž Volume by mělo vyjít někdy v roce 2014 na PC.

...

Nejnovější články