Pořád je ale onen "nafouknutý" astronaut svázaný hadicí se svým menším kolegou, takže nemůžete nechat jednoho flákat se vzadu a proběhnout celý level s tím druhým. Musíte přemýšlet, kdy poslat plyn tomu potřebnému a za něj to pak proskákat či vyřešit puzzle. Navíc nemůžete mít nafouknuté obě postavy zároveň. Musíte se rozhodnout, jestli bude nafouknutá aktuální postava, nebo pošlete plyny skrze hadici nebohému kolegovi.
Jakkoliv infantilně může nápad s nafukováním skafandrů znít, mohla by z toho vzejít velice zajímavá plošinovka - všechno záleží jen na designu levelů, který může celou hru pohřbít, nebo naopak vynést do nebes. Úrovní bude mít hra rovných padesát napříč pěti unikátními světy. Jak to celé dopadne uvidíme už brzy - Shiftlings by mělo vyjít na PC, PlayStation 4 a Xbox One už na jaře letošního roku.
zdroj: YouTube.com
"Shiftlings byla jednou z her, u které jsme po zahrání okamžitě věděli, že na ní chceme pracovat. Rock Pocket dokázali najít svěží pohled na puzzle plošinovky, což se skvěle doplňuje s naší snahou nacházet ve vývojářské komunitě skvělé nezávislé talenty a nabídnout jim možnost využít nástroje a platformy které opotřebují, aby se mohli o svoji unikátní vizi podělit s celým světem," napsal v tiskové zprávě Bob Loya, který v Sierra pracuje jako šéf externího vývoje.