Je pravdou, že pod pokličku vám dáváme nahlédnout jen zřídka. Jistě, tu a tam něco málo poodhalíme v podcastech, ale uceleně, konstruktivně a komplexně vás do své kuchyně často nepouštíme. Teď jsme se to rozhodli změnit a výsledkem je Patrikův článek o tom, jak to u nás funguje s recenzemi. Něco z toho určitě víte, něco si můžete domyslet, ale vsadíme se, že všechny detaily téhle specifické práce ještě neznáte. Tak neváhejte a začtěte se do dlouhého, ale unikátního článku plného zajímavých detailů, které jen tak někde nenajdete. Přejeme příjemné počtení!
Nejčtenější články týdne

Trenches – recenze hororu z první světové války
Byla to hrůza

Šéf vývoje World of Warcraft Classic si stěžoval v práci. Vyhodili ho
Nelíbí se ti nucené kvóty? Zítra už nemusíš do práce

Lords & Villeins – recenze ambiciózní české strategie
Simulace středověkého zemana

Jak hodnotí ve světě – Dead Space
Dovolenou na USG Ishimura doporučuje 9 z 10 nekromorfů

Jak jsou zbraně realistické v… Escape from Tarkov
Naprostá zbraňová extratřída
Redakce doporučuje

Za oponou Games.cz: Proces recenzování, jeho zjevné klady a skryté zápory
Poodhalujeme pravdu o naší práci

Tvůrci Shadow Tactics a Desperados 3 představují evoluci žánru: Shadow Gambit
Seznamte se s pirátskými Commandos

Obsidian měl vytvořit hru na motivy druhého Avatara
Modří dlouháni pod taktovkou populárního celku?

Plná verze Songs of Conquest vyjde letos. Předběžný přístup se výrazně rozroste
Editor, kampaně, tržnice

Jak se dělá hra, když venku zuří válka
Producentka Stalkera 2 o vývoji v nelehkých časech