Nejoblíbenější onlinovka je prostředkem reklamní kampaně. Máte rádi zvířata?
Při závratných výších předplatitelů onlinovky World of WarCraft se nelze divit, že ji někteří tu a tam využijí i k sebezviditelnění. V případě neziskové organizace PETA ale nejde ani tak o reklamu jako o tzv. šíření povědomí o tom, co se každoročně děje v Kanadě: tedy masové vybíjení tuleňů, mláďata nevyjímaje.
zdroj:
Archiv
World of WarCraft - PETA video
PETA se rozhodla na problém upozornit skrze ručně seštříhané záběry přímo ze hry, v nichž si skupinka hráčů přeje mlátit tuleně - ovšem ne ty velké, obrovské, ale právě mláďata (což je ostatně hlavní důvod, proč se každoročně po celém světě zvedá k těmto aktivitám nechuť). A dokonce to ilustrují i "herním" příkladem: "Thrall odmítl vybíjení zakázat navzdory četným přáním z řad Aliance, protože v cestě mu stojí Orgimmar, který má z kůží obrovské výdělky."
zdroj: Shacknews
levis