V Killzone 3 nahlédneme do politiky Helghastů
zdroj: tisková zpráva

V Killzone 3 nahlédneme do politiky Helghastů

14. 12. 2010 11:23 | Téma | autor: Aleš Smutný |

Herman Hulst, šéf managmentu Killzone 3 se v rozhovoru pro 1UP svěřil s několika detaily o připravované hře, jejím příběhu i o tom, jak to bude s 3D a pohybovým ovladačem. Ačkoliv by se mohlo zdát, že druhý díl vyřešil problém s Helghanem definitivně, protože císař Visari je mrtvý (o což jste se v monumentální bitvě zasloužili), ve skutečnosti válka s chlapíky v červených binokulárech nekončí. „Karta se obrátila a Helghané ví, že tentokrát čelí invazi oni. Rico zastřelil císaře a nyní se objevuje hned několik osob, které soupeří o moc. Je tu velitel armády, je tu velitel speciálních zbraní... Hráč se tak ocitne prakticky uprostřed občanské války. Poznáte mnoho z jejich společenského života“.

Zdá se tedy, že tentokrát to nebude tak jednoduché co se týče rozdělení „my a oni“. Asi nemůžeme čekat, že by se ISA připojila k jedné z bojujících frakcí, ale určitě nás čeká komplexnější příběh. „Bude zde víc dialogů. Více budování profilů postav na straně Helghastů. Budou pro vás osobnější, i když ne nutně lidštější. Nevím, zda jsou lidští. Budete jim ale lépe rozumět. Kdo jsou a co chtějí“.

Update: Přidáno nové video ze hry. Ač krátké, nabízí pár nových, dynamických záběrů.
Nepůjde ale jen o Helghasty, rozvíjet by se měly i vztahy na straně ISA. Pořád budete hrát za Seva a pořád budete budovat složitý vztah jak se svým kámošem Ricem, tak s kapitánem Narvillem. Jeden je jako neřízená střela, druhý zase příliš vojácký - nepřemýšlející o rozkazech. Sev tedy nakonec bude oním řídícím prvkem. Co se týče samotného hraní, tvůrci chtějí silněji zabudovat systém krytí a nově implementovaný brutální boj na blízko. „Občas budou sekvence, kde skočíte do krytu, přelezete jej, zabijete protivníka na blízko, uvidíte jak vás spolubojovník dělá to samé a o pár metrů dál zase Helghast vykuchá vojáka ISA“.

Potěšující je, že ani 3D ani PS Move se nestaly mantrou studia. Podle opakovaných tvrzení budou oba prvky pouze volitelnými doplňky, které mají oživit hraní. „3D je skvělá věc, ale nechceme, aby hráči, kteří k této technologii nemají přístup byli o něco ochuzeni. Stejné je to s Move. Je to vaše volba, možnost. Nechceme si znepřátelit svou hráčskou základnu“. Killzone 3 zvládá zobrazení 30FPS i v 3D za což prý tvůrci vděčí optimalizovanému enginu, který je skvěle přizpůsoben konstrukci PS3. Zdá se tedy, že třetí Killzone nebude o mnoho jiný než předešlé díly, jen bude opět v mnoha ohledech vylepšený.

Nejnovější články