zdroj:
tisková zpráva
V návaznosti na nedávný objev horších textur v PS3 konverzi BioShocku se komunitní manažerka vydavatele Take 2 poradila s vývojářským týmem a pokusili se hráčům předestřít vysvětlení. V první řade samozřejmě ujišťují, že jejich cílem bylo, aby obě verze vypadaly stejně a také se stejně hrály. Na druhou stranu ale uznávají, že aby hře zachovali dostatečně plynulý framerate, museli do PS3 verze aplikovat několik sad optimalizací, včetně prý nepatrného "blur filteru", který je patrně příčinou hráči kritizované neostrosti obrazu (obecně).
Vývojáři jsou jinak s výsledkem spokojeni, omlouvat se nikomu nehodlají a celá věc tím pro ně končí. Tedy stalo se to, čeho se někteří obávali, že na větší opravy nebo předělávání textur je příliš pozdě. Komunitní manažerka 2K sice přiznává, že zrovna hlavní model Big Daddyho se nepovedl, jinak se ale s týmem shoduje na tom, že veřejné PS3 demo hry věrně reprezentuje vzhled finálního PS3 produktu. A dokládá to na vlastních screenshotech:
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
vývojáři pořízená srovnání Xbox360 a PS3 verze
...zdroj:
Archiv
BioShock PS3 launch trailer
BioShock pro PS3 vyjde již 17. října, u nás nejspíš 24. října - více o hře v dřívějších článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Horší textury v Bioshocku na PS3 [6.10.2008 15:15 - levis]
Nová obtížnost v Bioshocku na PS3 [7.8.2008 17:17 - levis]
Matějská pouť v PS3 přídavku pro BioShock [17.7.2008 21:21 - levis]
zdroj: PR