Topware prý také nutili herní servery, aby odstranili nechvalné recenze psané z preview kódu a nahradili je těmi pozitivními, případně kritické recenzenty rovnou obvinili z používání pirátské verze. Sami členové týmu si prý na hru psali pochvalné recenze na Amazonu, rozplývali se o ní na Youtube a všemožně se snažili vytvářet o Two Worlds II pozitivní dojem. Jak se k tomu staví sama firma a co tvrdí na svoji obhajobu?
Topware se proti nařčením Destructoidu především brání, jak to jen jde. James Seamon, který ve svých zapálených odpovědích ráno omylem prokecl Two Worlds III, odmítá jakoukoliv souvislost mezi placenou reklamou a celkovým skóre hry, ostatně prý Topware na pořádnou reklamu ani nemá peníze. Kromě toho je prý scestné, aby se Destructoid opíral právě do jeho firmy, když veškeré PR hry obstarávala evropská pobočka Zuxxez Entertainment.
Piráti?
Nařčení recenzentů z toho, že používají pirátské verze hry, je prý jen obyčejným nedorozuměním a jediný tlak Topware vyvíjeli na to, aby herní servery pozdržely recenze psané z německé verze hry, tvrdí Seaman. Jediným důvodem byl fakt, že kvůli zpožděnému americkému a anglickému vydání si spousta redakcí nechala dovézt německou verzi hry a poté kvůli němčině nemohla hrát multiplayer, obhajují se autoři.
A to navzdory tomu, že Destructoid prý na vlastní oči viděl emaily, v nichž právě James Seaman vyzývá ke stažení špatných recenzí o hře z Metacriticu nebo členům vývojářského týmu přikazuje, aby každý den nadšeně psali o trailerech na Youtube pod různými uživatelskými účty. Celou kauzu můžete detailně sledovat zde.