Zatím ale není nic jisté. “Děláme to se snem v hlavě, že budeme moci nabídnout stahovatelné úrovně z trojky a čtverky. Opravdu bych chtěl, aby to byla platforma, do které bychom přidávali další úrovně, skejťáky a stahovatelný obsah. Je docela revoluční udělat z takovéhle zajeté značky najednou stahovatelný titul,” řekl na konferenci GDC Tony Hawk pro Joystiq. Hawk prozradil, že chtěli s Activisionem začít jen takhle pomalu a vytáhnout to nejlepší z prvních dvou her a až následně budovat značku dál. Takže pokud chcete úrovně z trojky a čtverky, kupujte THPS HD.
V jiném rozhovoru, tentokrát s Game Informerem, Tony Hawk přiznal, že tvůrci (a Activision) nechvalně známý a nepříliš úspěšný Tony Hawk Ride uspěchali. Polovinu vývoje jim prý trvalo, než zprovoznili tu zapeklitou periferii a tak na vývoj kvalitní hry už nebyl čas. S následujícím Tony Hawk: Shred byl už Hawk prý spokojený a tak měl údajně vypadat Ride, ale v době, kdy vyšel Shred, už přestávali mít hráči zájem o plastové periferie.
“I tak jsem ale na Shred hrdý. Přál bych si, aby vyšel dřív,” zasnil se Hawk a pokračoval: “Ride se prodával dobře. Shred se už jen vezl na vlně negativních recenzí, což je vždycky obtížná pozice.” Tony Hawk také svého času kritizoval recenzenty za to, že nedali Ride šanci a sejmuli hru ještě před vydáním. Problém byl podle slavného skatera především v tom, že tito profesionální hráči a recenzenti prostě naskočili na prkno, vykašlali se na tutorial a za patnáct minut zjistili, že jim to nejde. “Nedali tomu šanci. Všechny problémy jsme pak ve Shred opravili, ale jde prostě o to, že Ride byl uspěchaný a Shred vyšel pozdě,” uzavřel Hawk.
Z rozhovoru vyplynul také zajímavý fakt o vzniku Tony Hawk Pro Skater HD. Za ten můžeme děkovat přímo Hawkovi, nikoliv korporátní snaze Activisionu vytřískat peníze ze známé značky. “S nápadem na tuhle HD hru jsem přišel za Activision sám. Není to tak, že by se snažili za každou cenu něco vydat. Chtěl jsem to já, protože se mě na to fanoušci pořád ptali. Bavil jsem se o tom s Bobby Kotickem a s Robomodo,” řekl Hawk a prozradil, že to pro něj už o penězích není. Chce, aby byly hry výdělečné proto, aby je mohl dál dělat a aby byli fanoušci spokojení.