Z ideového hlediska to dává smysl, jen nevím, jak se budu cítit v kůži Sheparda, když pro mě osobně už jeho story skončila, navíc poněkud definitivně a takříkajíc nezvratně. Na druhou stranu, singleplayerová DLC by tvůrci mohli velmi dobře využít k obarvení příběhových bílých míst, která podle mého u spousty hráčů spustila negativní reakci na zakončení hry samotné. A že v průběhu trojky těch fleků a flíčků, které se dají vyplnit příběhy na hodinku či dvě hraní, nebylo málo.
A když už jsme u Mass Effect 3 a specificky u DLC s upravenými konci: redakci Kotaku se podařilo do chatu se čtenáři dotáhnout zástupce jednoho z největších publisherů, který pod rouškou anonymity odpovídá na přímé otázky tak, jak byste to od žádného kravaťáka oficiální cestou nikdy neslyšeli.
Specificky na konto upravených konců tento člověk dodává, že se hráčům přiznává až absurdní míra pravomocí, pokud jde o kecání do vývoje her. Má to však svůj důvod: „Podle mě se do této pozice dostali proto, že po nich chceme takový prachy. Nikdo si nežádá přetočení posledního Matrixu, protože lístek stál jenom 10 babek,“ vysvětluje anonym.
Sám tedy přiznává, že když dá hráč 60 babek za hru, tak má od ní logicky zcela jiná očekávání, než kdyby za ní dal třeba těch 10 dolarů. Proto se v oné velké společnosti, kde anonym pracuje, docela bojí toho, že BioWare úpravou konců nastavili jistý precedens a fanoušci se začnou bouřit od nynějška automaticky, když se jim něco nebude líbit.
Rozhodně doporučuju si celý chat prostudovat, protože nabízí perspektivu druhé strany, která má rovněž svou logiku.