Během víkendu se na internetu objevilo několik zajímavých rozhovorů o hrách, které vznikají v ČR, resp. ve studiích po celé Praze:
- | Team Factor (GameSpot) - vedoucí projektu Pavel Šinagl tam hovoří o celkem originální myšlence s třemi hrajícími týmy současně, kdy každý z nich má jiný úkol, čímž by se mělo zabránit spiknutí dvou týmů proti tomu třetímu. Dále vysvětluje, že helikoptéry a vozidla vyskytující se na prvních screenshotech se bohužel nebudou moci používat a poslouží jen jako okrasa nebo mají nějakou souvislost s cílem misí. |
- | Operation Flashpoint (ColdWar) - až dosud se šéf hry Marek Španěl téměř vždy úzkostlivě vyhýbal otázkám týkajících se multiplayeru s odůvodněním, že bude do hry zapracován až na konci vývoje. Před pár týdny se Operation Flashpoint do tohoto stádia zřejmě dostal a tak se zde dozvíte, jaký je maximální počet hráčů nebo botů na serveru nebo jaké herní módy jsou v plánu. Zajímavě zní jeden typ multiplayeru, ve kterém hráč velí počítačovým botům - mám jen trochu obavy, že za tak krátký čas do vydání, které je momentálně stanoveno na květen, se inteligence počítače pro síťovou hru moc nestihne vypilovat. |
- | Bloodline (iGames) - zajímavou informací je fakt, že tato akční adventura se nebude hrát ve výhledu z přednastavených úhlů kamery jako série Alone in the Dark nebo Resident Evil, nýbrž v pohledu z vlastních očí. Dále Radek Smíšek ze Zima Software vyzdvihuje použité filmové postupy, které by měly navodit tu správnou hororovou atmosféru. |