Project Cars poběží na konzolích v 60 snímcích za sekundu
zdroj: tisková zpráva

Project Cars poběží na konzolích v 60 snímcích za sekundu

15. 4. 2015 11:30 | Téma | autor: Honza Konfršt |

Autoři z týmu Slightly Mad Studios svým nejnovějším updatem FAQ na oficiálních stránkách Project CARS zatápí pod kotlem věčných diskuzí a žabomyších válek "která platforma je lepší." Zveřejnili informace o tom, jak hra poběží na té které konzoli a špatná zpráva pro majitele konzole od Microsoftu říká, že na Xbox One poběží hra v menším rozlišení než na PlayStationu 4. Na druhé straně je však třeba vyzdvihnout fakt, že hra by měla na obou konzolích držet stabilní framerate 60 snímků za vteřinu. Stabilní framerate si ovšem vybere cenu v absenci split-screen módu. Na své si ovšem v rámci aktualizace přišli i PC hráči, kteří se pro změnu dozvěděli, jak vypadá doporučená a minimální hardwarová sestava.

Xbox One verze Project Cars poběží v rozlišení 900p a na PlayStationu 4 pak v 1080p, čímž vývojáři zjevně opouští od původně přislíbené snahy rozjet hru na obou konzolích ve full HD rozlišení. Co se Wii U edice týče, detaily o ní se dozvíme až později. Zcela jinak na tom ale pochopitelně bude PC verze, kde půjde dosáhnout až těžko představitelného rozlišení 12K, které využije opravdu jen drobný zlomek hráčské základny. PC verze však samozřejmě nabídne proměnlivý framerate odvíjející se od sestav hráčů, které zní:

Minimální hardwarové nároky:

Procesor: Core 2 Quad, 2,66 GHz či AMD Phenom II X4 940
Paměť: 4 GB RAM
Grafická karta: nVidia GTX 260 či Radeon 5770, min 1 GB VRAM

Doporučená sestava

Procesor: Core i7, 4 GHz či AMD FX-8350
Paměť: 8 GB RAM
Grafická karta: nVidia série GT600 či Radeon série HD7000

Tak jak jste dopadli? Budete bojovat o každé šoupnutí v nastavení směrem k "High" a nebo si už chystáte sestavu monitorů pro 12K orgie? Závodní simulace Project CARS by měla vyjít již za pár týdnů, během poloviny května.

zdroj: youtube.com

Nejnovější články