Poslední číslo GameStaru s dojmy z Crysis
zdroj: tisková zpráva

Poslední číslo GameStaru s dojmy z Crysis

21. 4. 2006 10:10 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Často se stává, že těsně před smrtí se stav nemocného rapidně zlepší, jako by se chtěl se životem rozloučit v důstojné formě, a toto nepsané pravidlo se dá vztáhnout i na časopis GameStar.

news zdroj: tisková zpráva Ten zásadně mění podobu, resp. jeho samostatné vydávání končí (info) posledním číslem 84, které přichází na stánky právě dnes a nabízí obsah, jež mu budou konkurenti závidět. Máme na mysli především dojmy z očekávané FPS Crysis, které nečerpají z webových zdrojů nebo od německých kolegů, nýbrž byly sepsány Ondrou Broukalem po jeho výpravě do londýnského studia Electronic Arts, kde se uskutečnila předváděčka pro novináře. Tento exkluzivní článek je pochopitelně motivem namodralé obálky (po dlouhé době s pěkným a dosud neuveřejněným artworkem) i námětem pro ukázku níže:

    V ukázkovém levelu jsme měli možnost vidět v akci další inovaci, na kterou jsou v Cryteku náležitě pyšní. Speciální ochranný oblek, tzv. Nano Muscle Suit, umožňuje soustředit energii do tří základních směrů - síla, obrana a rychlost. Přestože se původně uvažovalo o jeho plné konfigurovatelnosti, nakonec je možný pouze přechod z defaultního, rovnoměrného rozdělení energie, na maximální hodnotu vybraného subsystému a nižší hodnoty zbývajících. Například maximální rychlost se hodí při rychlém úprku, avšak s rizikem větší zranitelnosti. My jsme byli svědky toho, jak hrdina díky maximální obraně prošel nezraněn hořícím koridorem, neboť se mu doplňovalo ubývající zdraví. Aktivace toho kterého módu závisí čistě na vás, přepínání je dětsky snadné a doprovází ho stylový kovově znějící hlas. Platí však, že nic netrvá věčně a při maximálním nastavení se energie časem vyčerpá.

    Upravovat lze ale i zbraně. Své nádobíčko můžete obdařit třeba tlumičem, laserovým zaměřovačem, optikou nebo baterkou a použít se dají různé druhy munice. Vedle standardního a zápalného střeliva je k dispozici střelivo taktické, jehož vlastnosti se dají kdykoliv měnit a které do hry vnáší další prvek nelinearity. Jak to funguje? Jednoduše. U vystřeleného projektilu můžete na dálku vyvolat jednu z následujících funkcí: zabít, omráčit, označit pozici cíle na radaru nebo vydávat zvuk a tím odlákat pozornost. Najednou lze umístit až čtyři projektily a asi si dokážete představit, jaká kouzla se s nimi dají provozovat. Například postupně označíte čtyři soupeře a pak všechny najednou uspíte nebo označíte helikoptéru a zjistíte její destinaci. Škála uplatnění je ohromná... [více v dojmech z Crysis v GS84]
Díky návštěvě vývojářů se z GameStaru 84 dozvíte také nové informace o českých titulech Alpha Prime a Armed Assault. Tématický článek "Neskutečná realita" se věnuje počítačovým simulátorům, které najdou využití při nácviku všech možných činností, třeba z oblasti vojenství nebo letectví. Rubrika recenzí ničím nevybočuje ze standardu, čili je tu zhodnocení většiny her vypuštěných do začátku dubna - Oblivion (velký test), Tomb Raider Legend, Red Orchestra, Ubersoldier, Act of War: High Treason, Stalin Subway, Ford Street Racing, Galactic Civilizations 2 a dalších, jako třeba Dungeons & Dragons Online a srovnání MMORPG City of Heroes se City of Villains. Za měsíc už GS na pultech nehledejte, jelikož se bude ukrývat uvnitř PC Worldu coby herní příloha, o jejímž obsahu vás budeme informovat.
zdroj: GameStar

jd

Nejnovější články