Problém nebyl ani tak v tom naučit počítač (konzolu) hrát Go. Šlo o to naučit jej to tak, aby měl člověk šanci. Path of Go byl původně experimentální projekt jednoho z výzkumných týmů Microsoftu, který testoval nový programovací jazyk F Sharp. Nakonec vznikla Path of Go, hra v níž hledáte své ztracené dvojče a hrajete s různě schopnými mistry této hry. Navíc je zde možnost hrát online i s živými oponenty.
Je netypické, že se projekt z „laboratoří“ Microsoft Research dostane do komerčně distribuované zóny. Nicméně tento výzkum, zaměřený na vývoj umělé inteligence byl natolik úspěšný, že šlo v atraktivnějším kabátku převést program do podoby hry. Navíc si Microsoft Research od AI slibuje, že podobný postup využije i v dalších budoucích hrách. Path of Go už je k dostání na XBLA za 400MS bodů. Pokud máte rádi taktické deskové hry, určitě Go zkuste. Není to nic lehkého a vyžaduje velké soustředění, ale ne nadarmo brali Go jako test svých schopností i velcí generálové. A pokud budete při hře s živými protivníky prohrávat, nic si z toho nedělejte. Pouze praxí se zlepšíte a každý měsíc hraní se projeví na rychlosti, jakou prohrajete se zkušenějším protivníkem.