zdroj:
tisková zpráva
Na sněhobílé obálce láká hrdinka April na recenzi Dreamfall a nápis Command & Conquer 3 na odhalení této RTS, ale to asi už u čtenářů TISCALI příliš nezaboduje, takže se raději zaměřme na obsah, který jinde nenajdete. Předně to je plná česká verze akční adventury s RPG souboji Gooka 2: Záhada Janatrisu (74%, 2004). Dalším vrcholem by teoreticky mohl být speciál o herních obchodech v Praze a Brně, které kolegové prošli a oznámkovali chování jejich prodavačů i nabídku sortimentu jako ve škole (snad můžeme prozradit, že náš online-shop obdržel jedničku :) Téma nazvané "Za hranice soudné mysli" zase pojednává o nejúchylnějších a nejzvrácenějších titulech všech dob, kde je vašim cílem třeba fotit kalhotky japonských bojovnic. Pro citát jsme tentokrát zvolili první domácí recenzi budovatelské strategii City Life, která prý překonává i SimCity 4:
-
Každá ze šesti tříd obyvatel v City Life má rozdílné potřeby, představy o světě i životním stylu. A jen málokteré jsou navzájem kompatibilní. Vtip je v tom, že pro správný chod města potřebujete úplně všechny. A aby toho nebylo málo – zpočátku máte pouze nižší vrstvy, bohatší obyvatele k sobě budete muset přilákat. Spočítat si, kolik potřebuje dělníků a kolik učitelek, zvládne každé malé dítě. Problém City Life se skrývá ve zjištění, že profil budoucích návštěvníků ovlivňujete jen nepřímo. Vyznačíte rezidentní čtvrti a můžete jen doufat, že se vám do nich začnou hrnout požadovaní dělníci a ne lůza. Abyste si to pojistili, můžete kolem postavit pěkný parčík, školu, McDonalda (toho mají dělníci podle tvůrců rádi), čímž se razantně zvýší pravděpodobnost správného zacílení. Ale nic není stoprocentní. Město je živý organismus a mnohdy ani nestačíte zaznamenat, jak rychle se z luxusní čtvrti stalo chudinské ghetto... [více v recenzi City Life v Doupěti 17]