Old Republic se nevylidňuje, sloučení serverů však nelze vyloučit
zdroj: tisková zpráva

Old Republic se nevylidňuje, sloučení serverů však nelze vyloučit

24. 4. 2012 11:07 | Téma | autor: Petr Poláček |

Slučování serverů bývá v případě MMO her vnímáno jako reakce na snižující se počet hráčů. Servery nejsou dostatečně naplněné, trpí tím zážitek ze hry a provozovatel se to snaží řešit. Ne vždy to ale znamená, že hráči opravdu odchází. Někdy to může být tím, že opadne prvotní šílenství, kdy hráči jedou od rána do večera a hru zařadí do svého denního rozvrhu na určité dny a určité hodiny. Hrají pravidelně, ale jen v danou dobu a mimo ni nejsou servery tak plné, jak by bylo pro dobro hry nutné. A právě s tím se teď dle Daniela Ericksona z BioWare potýkají tvůrci v případě Star Wars: The Old Republic.

Erickson se dušuje, že počet hrajících v případě SWTOR nepoklesl, zatímco počet hráčů, přítomných ve hře v jednu chvíli, ano. Proto mohou mít hráči pocit, že servery už nejsou tak zalidněné, a proto BioWare uvažuje o možném slučování serverů. V tuto chvíli to údajně není priorita, ale jakmile to bude opravdu nutné, BioWare s tímto krokem nebude váhat. „Nedá se vyloučit jakýkoli krok, pokud jde o to, abychom na každém serveru zajistili silnou a aktivní komunitu,“ poodkryl vývojářskou mantru BioWare v rozhovoru pro PC Gamer Erickson a znovu zdůraznil, že je v případě Old Republic všechno otázkou priorit, které se díky tomu, že na hře samotně pracuje několik separátních týmů, dají měnit.

Erickson rovněž naznačil, že se budou lidé ve hře stále častěji setkávat s jednorázovými akcemi, jako byla třeba invaze Rakghoulů, která přišla s nasazením Legacy updatu. Právě díky podobnému obsahu se budou hráči do Old Republic logovat – ne aby se jen potkali se známými, ale také zkontrolovali, jestli ve hře není něco nového, něco neočekávaného. Navíc prý tyto jednorázové akce vytváří pocit, že svět dané onlineovky má svojí vlastní historii, které byl hráč součástí a může na ony události později vzpomínat.

Nejnovější články