Erickson se dušuje, že počet hrajících v případě SWTOR nepoklesl, zatímco počet hráčů, přítomných ve hře v jednu chvíli, ano. Proto mohou mít hráči pocit, že servery už nejsou tak zalidněné, a proto BioWare uvažuje o možném slučování serverů. V tuto chvíli to údajně není priorita, ale jakmile to bude opravdu nutné, BioWare s tímto krokem nebude váhat. „Nedá se vyloučit jakýkoli krok, pokud jde o to, abychom na každém serveru zajistili silnou a aktivní komunitu,“ poodkryl vývojářskou mantru BioWare v rozhovoru pro PC Gamer Erickson a znovu zdůraznil, že je v případě Old Republic všechno otázkou priorit, které se díky tomu, že na hře samotně pracuje několik separátních týmů, dají měnit.
Erickson rovněž naznačil, že se budou lidé ve hře stále častěji setkávat s jednorázovými akcemi, jako byla třeba invaze Rakghoulů, která přišla s nasazením Legacy updatu. Právě díky podobnému obsahu se budou hráči do Old Republic logovat – ne aby se jen potkali se známými, ale také zkontrolovali, jestli ve hře není něco nového, něco neočekávaného. Navíc prý tyto jednorázové akce vytváří pocit, že svět dané onlineovky má svojí vlastní historii, které byl hráč součástí a může na ony události později vzpomínat.