Hráč se pak s využitím svých super-schopností musí poprat nejenom se samotným problémem, ale i s armádou (nebo jinou bojovou silou), která byla do daného města povolána, aby buď kontrolovala průběh pokusu, nebo dohlédla na uzavření města před okolním světem a likvidaci všech nakažených subjektů. Videa z Hero jsou zajímavá zejména zpracováním speciálních schopností (mini tornádo je fajn), které navíc sdílí i nakažení nepřátelé. Jinak je zaměnitelná s už zmíněnými hrami InFamous a Prototype, zejména s první jmenovanou od týmu Sucker Punch.
Lidé, kteří ještě v Midwayi na projektu Hero pracovali, založili po krachu firmy vlastní studio nazvané Phosphor Games, které vytvořilo jednu z miniher v kompilaci Kinect Adventures (konkrétně SpacePop), spolupracuje na titulech Bulletstorm a Gears of War 3 a chystá vlastní projekty Awakened a 8-Bit Death.
Awakened je podle Kotaku (video, které prozrazovalo leccos o hře, už bylo staženo) rozvinutí konceptu zrušené hry Hero. Odehrává se tedy také v městském prostředí, kde může hráč v roli superschopné postavy provádět celou řadu efektních triků.
8-Bit Death je titul pro PSN a XBLA, který kombinuje third-person akci s retro stylizací klasických 8bitových titulů. Video i popisy hry, už z homepage týmu Phosphor zmizely, ale díky pohotovosti Kotaku je známo, že hra je zaměřená spíše na multiplayer pro 4 hráče, umožňuje výběr specifické třídy a obsahuje nakupování upgradů za nasbírané mince, které padají ze zneškodněných nepřátel.