Obsah SCORE 135 s Hitmanem na obálce
zdroj: tisková zpráva

Obsah SCORE 135 s Hitmanem na obálce

21. 4. 2005 14:14 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

Až na vás zítra vykoukne zpoza koupelnového závěsu holohlavý zabiják, neděste se, on už svou oběť našel ve vaně s kačátkem na hladině, zatímco vy se můžete v klidu kochat touto nadmíru povedenou obálkou nového SCORE.

news zdroj: tisková zpráva Stopětatřicítka je napěchovaná jarními hity, z nichž lze vyzdvihnout první českou recenzi anglické verze Trackmania: Sunrise a dále zhodnocení Cold Fear, LEGO Star Wars, Project: Snowblind, SWAT 4, Silent Hunter 3 nebo třeba Empire Earth 2. V tématickém článku se Bludr nostalgicky zaměřil na klasické adventury zejména od LucasArts (info), což možná motivuje i některé čtenáře k jejich opětovnému dohrání.

Plnou hrou u časopisu bude tentokrát postapokalyptické RPG Fallout Tactics v češtině, s čímž trochu souvisí informace, že u tohoto čísla naleznete i DVD přílohu z minulého SCORE 134 kvůli problémům v lisovně a nemožnosti načíst první stranu disku na některých mechanikách. Z dalšího obsahu lze ještě zmínit test analogových gamepadů, návod na Brothers in Arms nebo preview Hitman: Blood Money od Matěje Prella - viz úryvek:

    Blood Money přijdou s novou verzí enginu (Glacier 2), což je jen dobře, protože starší typ by přeci jen s těmi několika efekty na momentální špičku velmi pravděpodobně nestačil. Co tedy můžeme od nového enginu očekávat? Zeptejme se raději přímo v místech k tomu určených, tedy u samotných vývojářů. Šéf vývoje celé hry Rasmus Hoengaard říká: „Tentokrát máme k dispozici některé úplně nové renderovací funkce, vylepšenou AI a skriptovací systém. Díky tomu na vás ve hře čeká ještě víc vizuálních překvapení. Uvidíte dokonalejší vodu, jemné statické stíny a o poznání realističtější odrazy... a to zdaleka nezmiňuji všechno. Pokud jde o fyzikální model, zlepšili jsme dynamiku a náš systém „hadrových panáků“. Díky novým možnostem fyzikálního modelu jsme do hry mohli zakomponovat také nové herní funkce.“ Přeloženo do normální řeči, hra vypadá moc pěkně.

    Vývoj hry se celou dobu motá kolem volby „zabíjet potichu nebo halasně masakrovat“, stejně jako kdykoliv předtím, ale jinak se tvůrci snažili vytvořit skutečně originální hru s novým vzhledem a stylem, která nebude jen kopírovat předešlé dva tituly se stejným hrdinou. Nová hra se drží někdy poněkud matoucí kombinace reality a komiksu. Odehrává se však na místech o poznání normálnějších, než je třeba sadomasochistická party na jatkách. „Místa použitá v Blood Money jsou podle mě tím nejlepším a nejznámějším, co jsme zatím použili. Některá jsou přeplněná lidmi, jiná jsou naopak velmi izolovaná,“ tvrdí Hoengaard a dodává, že i levely jsou zatím tím nejlepším, co z IO Interactive vypadlo... [více ve SCORE135]
zdroj: SCORE

jd

Nejnovější články