zdroj:
tisková zpráva
Už jen letmý pohled na obálku s pěkným efektem hořícího loga prozradí přítomnost třetího prince z Persie, s nímž se kolegové osobně seznámili a výsledkem je preview kombinované s rozhovorem. Také se vypravili do Švédska, aby mohli exkluzivně prozkoumat potenciál budoucího hitu s názvem Just Cause, který nazývají mixem GTA, Boiling Pointu a Far Cry. Sekce recenzí je tentokrát trochu zvláštní. Možná si nejprve pomyslíte, že se redaktoři časopisu doopravdy umí teleportovat 145 let do budoucnosti, jak proklamují, když už zvládli zhodnotit sci-fi RTS Earth 2160 (září?) a erotickou adventuru Lula 3D (podzim?). Skutečnost je ale mnohem prostší - jde totiž o recenze německých verzí, které se objevily v předstihu. Z článku Viktora Bocana o nástupci kvalitní série Earth pochází úryvek:
-
Jste-li milovníky série nebo alespoň minulého dílu, možná jste zvědaví, co se vlastně změnilo. Inu… tak trochu všechno. Ano, hrajete v tom samém vesmíru (našem), války, kterou bojujete, se účastní tytéž strany (plus emzáci jako bonus), ale jinak bychom klidně řekli, že máme před sebou úplně jinou hru. Zcela jiný interface, značně jiné ovládání (i když standardní RTS zvyklosti jsou zachovány), úplně jiný styl. Na rozdíl od minula má Earth 2160 zcela normální mise běžného typu, tedy stavění základny, bránění základny, ničení (cizí) základny, a i když i tady se odehrává děj, zvratů a zlomů se příliš často nedočkáte.
Co je skvělé, je fakt, že za každou zúčastněnou stranu se hraje jinak. Nejen že se vaše jednotky jinak jmenují a jinak vypadají, ony rozdílně fungují a dokonce rozdílně funguje i základna. Zatímco třeba Lunární korporace vrší budovy na sebe v podobě upgradů, vaše finální báze je tedy vysoká a zranitelná, ale zase kompaktní a dobře se brání, Euroasijská dynastie se roztahuje v mohutném přízemním komplexu do šířky v rozlehlých stavbách, buď navázaných přímo na sebe nebo propojených tunely. UCS má nejblíže k základnám z běžných RTS (prostě dáváte budovy tak blízko, aby k nim dosáhla energetická síť) a Marťani jsou kapitola sama pro sebe, protože nestavějí, nýbrž rostou... [více ve SCORE 138]