Komerční verze DayZ chce být svižnější, než původní mod
zdroj: tisková zpráva

Komerční verze DayZ chce být svižnější, než původní mod

29. 11. 2012 12:58 | Téma | autor: Petr Poláček |

Plán zůstává stejný – základní build komerční verze survival hry DayZ, na které v rámci Bohemia Interactive pracuje Dean Hall a jeho tým, by měla být venku ještě před koncem roku. Pokud se ale zjistí, že všechno nefunguje tak, jak by dle představ tvůrců mělo, vydání se posune. Jak Dean Hall na rovinu říká v nejnovějším blogu o vývoji DayZ, krátkodobý prospěch z naplnění dříve anoncovaného termínu vydání není přednější, než kvalita celého projektu.

V této chvíli pracuje jádro vývojářského týmu na základní technologii, která bude spoléhat na celou řadu prvků v rámci Steam platformy. Jde třeba o možnost vyslat na hráče update nebo patch stiskem jednoho tlačítka, což je u hry, která je plánovaná jako neustále se rozvíjející a měnící se organismus, docela podstatná záležitost.

Pro hráče, tedy pro vás, je však v tuto chvíli mnohem důležitější zmínka o tom, že samostatná verze DayZ přijde s kompletně předělaným ovládáním a novým uživatelským rozhraním, bude objekty (zbraně, předměty, oblečení atd.) prezentovat jako entity, aby umožnila jejich customizaci, a v neposlední řadě nabídne přepracované animace, aby mezi akcí (hráč stiskne tlačítko) a reakcí (stane se požadovaná akce) byla menší prodleva, čímž se DayZ zbaví (snad) své typické kostrbatosti a neohrabanosti.

Výčet všeho, co se okolo komerční verze DayZ v současnosti děje, obsahuje i zmínku o zapojení bývalých členů komunity v rolích placených vývojářů, kasá se angažováním člověka, co na plný úvazek dělá na podobě herního světa a opírá se o Ondřeje Španěla, který jako hlavní programátor Bohemky pracuje na tom, aby DayZ fungovala jako klasické MMO tituly, v nichž dění řídí na příkaz hráče server a ne herní klient. Dean Hall právě tohle považuje za doposud nejzásadnější změnu oproti DayZ modifikaci, a tím pádem i za prvek, na němž může celá hra stát.

Na herních prvcích se prý v tuto chvíli nepracuje, nicméně grafika, zvuky a jiné nezbytné materiály pro hru, jsou ve vývoji paralelně s přípravou technologie. Vyplývá z toho, že na obrázky ze hry, ne jenom z lokací, si nějaký ten čas ještě počkáme. O videích ani nemluvě. Další informace o hře najdete na blogu.

 

Nejnovější články