Úpravy jdou od několika nových animací až ke speciálním efektům u některých karet. Ale to jsou věci v updatu nejméně důležité. Mnohem významnější je avizovaná změna rankovaného hraní. Nyní bude mít každý hráč přehledně ukázaný level, na němž se nachází. Jak bude hrát, jeho úroveň se bude zlepšovat, od Angry Chicken až po Inkeeper.
Ranky nebo úrovně, říkejme jim jak chcete, se budou každý měsíc resetovat, což na jednu stranu může odrazovat, na druhou to zajistí, že člověk nezůstane zaseknutý v jedné metagame. V budoucnu bude za dosažení určitých úrovní přidána nějaká odměna, ale to momentálně ještě není funkční.
Přidána byla volba hrát znovu s posledním protivníkem. Každý den bude moci zrušit jeden úkol, takže když se vám nahromadí tři, které plnit nechcete nebo efektivně nemůžete, nebudete zaseklí bez zlata. Hodně velkých změn doznala Aréna, dostanete nové odměny a hlavně, maximální počet vítězství je místo devíti dvanáct.
Pak jsou tu změny v kartách. Lovec byl celkem výrazně upraven. Zatímco změna v kartě Unleash the Hounds je rozumná, snížení odolnosti Starving Buzzard ze dvou na jedna je podivné. Tím spíše, že je důvodem, že „byl proti Mage, Druid a Rogue moc silný.“ Zdá se, že řešením tedy je, aby byl buzzard zlikvidovatelný jednou ranou schopností daných povolání... Navíc to dost ovlivňuje počáteční fázi huntera, protože buzzarda sundá každý minion s jedničkou vepředu a vzhledem k jeho významu si jej nedovolíte hned vyložit.
Dobrá zpráva je zvýšení ceny Mind Control u Priesta z osmi na deset. Sice to stále nevyřeší jeho obecnou nevybalancovanost (de facto vyhrává ve finálních fázích hru), protože velké potvory už často taháte v momentu, kdy je těch deset man k dispozici, ale snižuje to flexibilitu karty. Warlock se dočkal malého vylepšení v podobě zranění Flame Impa, což mu jen prospěje. Z obecných karet došlo k jemným změnám. Snížení odolnosti Argent Commandera za tři na dva je více než rozumné, to samé u přesíleného Shattered Sun Clerica.
Pořád ale platí, že dle mne bude hra potřebovat mnohem větší úpravy pro vybalancování všech povolání. Nejde ani tak o to, že některé buildy jsou snazší na postavení, jako spíše o fakt, že Mage a Priest se stále zdají být snadnějším přístupem ke skoro všem efektům - na rozdíl od ostatních. Nicméně, bude to chtít opět více testování.