Každý den od 20. do 31. prosince zde vychází článek, nějakým způsobem mapující současný stav žánru a naznačující možná úskalí ale i trendy. Co vlastně ještě je a co už není v dnešní době adventura? Mnohé hry přebírají část adventurních prvků, ale stále je řadíme spíše do akcí. Existují ještě vůbec 100% adventury v pravém slova smyslu a pokud ano, co je dělá tím, čím jsou?
O novou definici a vytyčení charakteristik se autoři pokouší na devíti stránkách tady. Nelineární průběh, množství kvalitních dialogů, více způsobů řešení - jaké hry se těmito prvky mohly pochlubit a jaké ne se dozvíte zde, téma dynamického a interaktivního světa z pohledu nejen herního designéra řeší pro změnu tento článek. Jaká adventura, případně akční adventura, vás tento rok nadchla nejvíce? I když jich zdaleka nevyšlo tolik jako třeba FPS, pár jsme jich tu přece jen měli. Namátkou stačí jmenovat Inquisition, Broken Sword 3, Posel Smrti, SCI: Crime Scene Investigation, Curse: The Eye of Isis nebo Hledá se Nemo.
26. 12. 2003 20:20 | Téma | autor: Redakce Games.cz |
Na serveru AdventureGamers se rozhodli oslavit čas Vánoc a konec roku monstrózním tématem o současnosti a budoucnosti žánru adventurních her (Future of Adventure Games).
zdroj: AdventureGamers