Vyjádření se nese v podobném duchu jako minule: prý byla chyba příliš spěchat s ohledem na vydání hry ještě před Vánoci, stejně uspěchané bylo uvolnění obou patchů atd. Zkrátka, celý rok to šlo od desíti k pěti, nikomu to přesto nevadilo, všichni to věděli a teď se omlouvají, jako by s tím neměli nic společného. A jedním dechem dodávají, že další patch je na cestě a že tentokrát už bude zaručeně fungovat.
A o co že jde konkrétně? Dva příklady za všechny: při hraní si totiž budete připadat jako v cirkuse. Třeba když bezejmenný hrdina donese sáček Theodorovi a zeptá se, zda by si za odměnu směl promluvit s Leeem. Rozumné odpovědi se mu ale nedostane: dialog skončí a postavy už na sebe dál budou jen štěkat. Není to aprílový žert, ptají se hráči? Těžko říct, rozhodně to tak působí. Ale zkuste se dostat dál.
O nic lépe nedopadnete ani v případě, kdy se rozhodnete vyrušit konverzaci jedné z postav... s dřevěným plotem. A plot nejen, že odpoví, ale dokonce vás i napomene, abyste jej nerušili. Chybějící textura, chybějící postava? Hlavně se neptat, protože jinak vás konverzující (nebo možná sám plot) vyzvou na souboj. Jak ostatně můžete vidět v níže uvedeném videu:
zdroj: Archiv
Gothic III Forsaken Gods - oba výše popsané bugy
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Gothic III Forsaken Gods z Indie [29.8.2008 20:20 - levis]
Gothic III Forsaken Gods - obrázky a detaily [18.6.2008 17:17 - jd]
Datadisk Gothic III: Forsaken Gods [14.4.2008 17:17 - levis]
zdroj: Gothicz.net, Youtube, VE3D & Bluesnews