Jak vzniká nový díl Worms ve 3D
zdroj: tisková zpráva

Jak vzniká nový díl Worms ve 3D

5. 5. 2003 14:14 | Téma | autor: Redakce Games.cz |

O přípravách Worms 3D na našich stránkách píšeme necelý rok, avšak ten nápad, že by něco takového mohlo vzniknout, v sobě Team 17 nosí již o mnoho měsíců, možná i let déle.

Worms 3D zdroj: tisková zpráva Cítili, že realizovat takový projekt se jim nepodaří dokud si nebudou jisti, že nebudou muset činit žádné podstatné kompromisy. Byli si také vědomi, že budou potřebovat technologii, která by jim umožnila plně a volně deformovatelné prostředí. Ke konci roku 2001 se nakonec rozhodli zahájit skutečné plánování hry a pracovat na prototypech. Za svůj hlavní cíl od samého počátku tvůrci považují převést to, co bylo v původní 2D podobě hry oblíbené, do 3D tak, aby byla zachována stejně skvělá atmosféra.

Ve svém interview na HomaLANu se tvůrci rovněž svěřují s tím, že převedením červího světa do 3D se zase tak výrazně hratelnost nezměnila, jak se původně domnívali. Jsou prý velmi rádi, že většina těch 2D herních prvků zůstala nedotčena a nové 3D prostředí ještě rozšířilo strategické možnosti a navíc umožnilo zvětšit arsenál zbraní. Takže kromě všech těch starých dobrých a osvědčených kousků, ovšem trochu vylepšených a přizpůsobených 3D perspektivě, se dočkáte i několika překvapení. Místa, na která vás tento titul přivede, budou velice rozličná. Budete bojovat v Normandii, šplhat po obrovském fazolovém stonku a setkáte se i s velkým mořským monstrem, ad. Chybět samozřejmě nebude ani možnost multiplayeru, přičemž k obvyklým herním módům tvůrci chystají přidat i pár dalších. Kromě toho budete mít možnost také vytvářet své vlastní, či nějak ty stávající upravovat.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Pro tvorbu Worms 3D vývojáři užívají nového hybridníhé polygon-voxel enginu, který právě dovoluje úplné deformace a ničení terénu právě tak, jak tomu bylo u Worms ve 2D. Protože však kvůli podstatě 3D perspektivy měli tvůrci problémy vyřešit pořádně kamery, museli proto vyvinout nové nástroje a technologii, která by jim toto ulehčila. Určitě již také víte, že jsou ve vývoji verze pro PC i různé konzole. Rozdíly, které mezi nimi budou, budou pouze ve jménu přídavných efektů a hardwarových možností každé z nich - např. efekty vody. V současné době je hra hotova asi ze 65% a vývoj prý postupuje rychle. V obchodech by měla být k dostání v už říjnu, a to pro všechny platformy.

zdroj: HomeLAN

korgull

Nejnovější články