"Mohu stoprocentně potvrdit, že minulý týden nám nařídili schovávat nové hry na polici za těmi použitými," potvrdil firmě anonymně jeden ze zaměstnanců. EB Games prý jako výmluvu použijí přeřazení her do čtyř žánrů, takže už nebude existovat žádný pult s novinkami a samostatný pult s bazarovými hrami. "Řekli nám, že nová hra musí být na samotném konci police a že u těch použitých je máme přelepovat bílými nálepkami," líčí zaměstnanec firmy.
"Stejně tak nám manažeři nakázali, abychom vyhodili všechny letáky na použité hry." Pokud jste náhodou zrovna spadli z Marsu, je na místě připomenout, k čemu tohle šálení zákazníků povede - spousta áčkových titulů dnes k online hraní vyžaduje unikátní kódy. Při koupi hry z bazaru je ale takový kód už vypotřebovaný a hráč doma zjistí, že naletěl.
Zaměstnanec kanadských EB uvádí jeden příklad, kdy nová hra stála dvacet dolarů, ale vystrčená bazarová kopie na prvním místě v poličce byla oceněná dokonce na 35 dolarů. "Obyčejný zákazník, který bude chtít NHL 12, sáhne po první krabici, kterou uvidí, utratí za bazarovou kopii tolik, co by dal za novou, a pak se doma naštve." Potřebuje snad tohle komentář?