Další Warhorse blog - jak udělat lepší hru s méně prostředky
zdroj: tisková zpráva

Další Warhorse blog - jak udělat lepší hru s méně prostředky

21. 3. 2012 19:38 | Téma | autor: Petr Poláček |

Na stránkách českého studia Warhorse rozezněl Dan Vávra podruhé svoji hlásnou troubu a tentokrát se ve vývojářské blogu (CZ překlad v komentářích pod článkem!) věnuje velmi zajímavé problematice: je vlastně na tvorbu AAA hry potřeba 1000 vývojářů a desítky milionů dolarů? Dan se snaží dokázat, že to nutné rozhodně není, že to naopak hrám neprospívá.

I při tvorbě nablýskané „velké“ hry je podle něj hlavní jasná vize, výběr opravdu schopných lidí a snaha vyhnout se idiotům, kteří mají pocit, že čím více lidí na jedné věci dělá, tím musí být lepší. Vyhnout se idiotům, zejména těm s kravatami, je podle Dana velmi obtížné, ale pokud se to vývojářům podaří, je zde šance, že jim nakonec v rukách zbude lepší produkt, realizovaný s menším počtem lidí, s méně obtížemi a za menší peníze.

Samozřejmě, takhle sepsané to zní jako strašlivé zjednodušování. Ale právě kvůli tomu byste měli celý blogpost přelouskat, protože svoji myšlenku Dan demonstruje na vtipném příběhu, který bohužel asi není daleko od pravdy. A i kdybyste s Danem nesouhlasili, minimálně je to velmi dobrá otázka do diskuse.

Nejnovější články