"Když nějaký projekt občas neuspěje, tak jen Kickstarter plní svou roli. Víceméně jde o oznámení komunity 'Tuhle hru už nechceme, máme tu příliš mnoho podobných.' Pro nás se situace vyvinula dobře, pro Tima Shafera s Broken Age také. … Bylo zde publikum, které má rádo Fallout i jeho pokračování a chtěli něco jiného než Fallout 3 a Fallout: New Vegas. Čímž nemyslím, že jsou to špatné hry, ale naše publikum chtělo taktičtější, izometrické, postapokalyptické RPG. To na trhu chybělo. Pokud by teď někdo další přišel s tím samým, nevedl by si podle mě na Kickstarteru tak dobře,“ vysvětluje Fargo.
Jde o logickou úvahu, která ale není typickým případem „objevení Ameriky,“ jak by se mohlo zdát. Mnoho analytiků má tendence Kickstarter odsuzovat k ústupu en bloc, ale skutečně jde zřejmě jen o určité nasycení trhu, respektive jednotlivých částí trhu.
Fargo ostatně pokračuje: „Lidé loni říkali, že Kickstarter je mrtvý, pak přišel Mighty No. 9, který vydělal čtyři miliony dolarů, protože zákazníci chtěli pokračování Mega Man od Keidži Inafuneho.“ Fargo také poukazuje na fakt, že Kickstarter nejsou jen videohry, ale i deskové hry a všechno možné.
Nabízí se však otázka, zda se jednou crowdufndingové publikum definitivně nezasytí. Zda nenadejde čas, kdy už budou všechny potenciální mezery na trhu zaplněny. Až k tomu ale jednou dojde, opět se „odšpuntují“ nějaké díry staré, které vyplnil jiný titul nebo koncept, co v mezičase zestárl a je připravený znovu omládnout.
Tím spíše, že v dnešní době věci stárnou mnohem rychleji než dříve a konzumenti budou brzy (třeba za rok) po dohrání Wasteland 2 požadovat další postapokalyptické RPG. Alespoň v to doufám, protože takových není nikdy dost!