Takhle se dělá marketing na sociálních sítích. Nejlépe zájemce přilákáte, když jim za to něco slíbíte, třeba jako Ubisoft v případě Assassin’s Creed Brotherhood. V momentě, kdy počet fanoušků Facebook stranky Assassin’s Creed dosáhne hranice 1 milionu, v této chvíli je jich 955 253, odemkne se v multiplayeru AC Brotherhood mapa Venezia night (obrázek pod textem) a všechna trička, mikiny a další doplňky v UbiWorkshopu budou po 24 hodiny nabízeny s 15% slevou s platnosti pro doručení po celém světě. Tvůrci dále po dosažení uvedeného cíle zveřejní speciální děkovné video, uspořádají na Facebooku blíže neurčenou rozdávací akci a nabídnou speciální tričko, jako upomínku celé akce. No, a když už budete na Facebooku, můžete se klidně stavit na stránkách Games.cz a stát se také našimi fanoušky, za což vám budeme neskonale vděční a budeme na vás po nocích myslet nebo alespoň vydáme další čtenářskou recenzi. Ale hlavně na vás budeme myslet!