
„Prostor pro růst existuje především v rámci komunity sérií, které máme pod palcem,“ na rovinu řekl Kotick a dodal, že sociální hry, které jsou hratelné zdarma, sice lákají obrovské množství hráčů, ale právě o to je těžší z nich vyrazit nějaký zisk. Podobně skeptický je Kotick z pohledu své firmy i k Apple Storu: „Nepovažujeme App Store za platformu určenou pro skutečné hráče.“ Na adresu iPadu byl Kotick shovívavější, když poznamenal, že se z něj může stát v budoucnu skutečná herní platforma, zatím jí ale není.
Samozřejmě je tu pro Activision riziko, že přehnaným vyčkáváním ztratí možnost vstrčit do prostoru sociálních a mobilních her vůbec nos – dveře mohou být v budoucnu zavřené. Stejně tak se ovšem může pozice Activision ukázat výhodná – počkat až praskne bublina, která pročistí trh a odhalí skutečný prostor.