Autor: Korgull Publikováno: 27.ledna 2003 |
![]() ![]() ![]() Lethal Dreams je příběhem šesti stoupenců magie ve fantasy světě. Ti se ke svému magickému umění dostali díky hodinám Mgr. Wintrixe. Jednoho dne obdržel jakýsi hvězdný tulák jako dar neznámý artefakt - Crystal Lotus. Odmítal ho ale postoupit vědeckému bádání našich šesti magiků a tak se rozhodli odhalit jeho tajemství vlastními silami. Když se vloupali do tulákovy cely a jali se na artefaktu provádět několik různých experimentů, povedlo se jim ho tímto náhodou zaktivovat. Všichni do jednoho se tak ocitli na neznámém místě a v rukách svírali část onoho krystalu. Kam všude se hráč v této hře podívá? Místa, která hráč navštíví, se budou velice odlišovat. Zavítáte jak do zcela nerealistických lokalit, tak i do některých historických oblastí a také do míst, v nichž je patrný vliv technologií. ![]() Právě systém magie je to, na co jsme nejvíce hrdí. Efektivnost kouzel závisí na nejrůznějších parametrech - od místa, kde se nacházíte a množství many, po samotný cíl kouzla. To vše se může zdát na první pohled dosti náročné, ale opravdu jenom na ten první pohled. Vyvolání kouzla bude akce názorná, herní interface vám dá totiž jasně najevo, co se vlastně stane. Např. když budete chtít použít na určitou oblast kouzlo "Word of Flame", nastane ohnivá exploze, pokud však použijete Fire Storm, stanete se svědky oživnutí bytosti zvané Fire Spirit. A co bojový systém? Setkáme se v této hře i s nějakým ne-magickým druhem bojování? Souboje budou probíhat v reálném čase. Bojujícími stranami jsou dva magikové, kteří budou používat nejrůznější kouzla k tomu, aby vyvolali nějaké kreaturky nebo prostě tomu druhému uštědřili přímou ránu. Anebo využili některých dalších speciálních efektů, které určitým způsobem pozmění vlastnosti kreaturek nebo je vybaví ochranou proti vnějším silám atd. Efektivitu boje čarodějů a jejich vlastních kreatur ovlivňuje sedm vlastností. Magikové jsou rovněž schopni bojovat i bez použití kouzel. Přesto vydat se cestou válečníka není pro ně ta nejlepší volba. ![]() ![]() ![]() Na boj bude mít navíc vliv také místo konání, podle kterého bude nutné zvolit taktiku. Někteří hráči vždy zahajují jednoduše nájezdem velikého počtu jednotek, jiní zase preferují spíše prudké výpady. Ale žádná z těchto taktik zde nebude stále tak účinná. Např. na panství, které poskytuje příliš malé množství many, riskuje hráč s velkým počtem jednotek, že bude zničen, protože veškerou energii spotřebuje na jejich vydržování. Vedle nepřátelských kouzelníků nás jistě čekají i další rivalové. Jací? A jak se Boolat Games vypořádali s umělou inteligencí ve hře? ![]() Co se týče umělé inteligence, ta se hodně liší v závislosti na jednotlivých jednotkách. Chování všech typů jednotek a také soupeřících magiků bylo navrženo tak, aby se každý z nich projevoval jinak. Co nám můžete sdělit o single-player misích? Kolik levelů bude Lethal Dreams obsahovat a jak se budou navzájem lišit? Bude hra lineární? Co do celkového rozsahu se průběh singleplayeru podobá hře Master of Orion. Na hexagonální (šestistranné) mapě jsou umístěna jednotlivá panství, která budete v libovolném pořadí dobývat s vědomím, že právě to vaše panství zatím bude chtít zabrat někdo jiný. Herní úkoly přitom nebudou řetězcem spolu souvisejících událostí, ale budou zadávány místními "opatrovníky" a hráč se bude moci rozhodnout, zda daný úkol akceptuje. Jaké jsou vlastnosti enginu, který jste použili pro tvorbu Lethal Dreams? Náš engine podporuje kvalitní 3D grafiku (což je vidět i z našich screenshotů), 3D zvuk a je dostatečně rychlý. Avšak klíčovou a mimořádnou vlastností jsou umělá inteligence a kouzla skýtající mnoho možností. ![]() ![]() ![]() další obrázky z této hry naleznete v sekci screenshotů Budou do hry zahrnuty i multiplayerové volby? Pokud ano, jaké? V současné době se soustředíme především na singleplayer, ale na multiplayer přijde řada již brzy. Kdy plánujete vydání hry? Máte na programu také hratelné demo? Bude plná verze obsahovat editor misí? Ano, editor misí i hratelné demo máme v plánu. Plnou verzi hry jsme se chystali vydat v posledním kvartálu loňského roku, ale došlo k menšímu zdržení. Díky za váš čas, chtěl byste ještě něco na závěr dodat? ![]() Stáhněte si: Trailer Související články: Novinky |
Korgull připravil: jd |