zdroj:
tisková zpráva
V tomto rozhovoru o chystaném RPG Survivor of the Ages nám na otázky odpovídali Jerry Waugh (JW) a Jason Richardson (JR) z firmy Alien Logic:
Začneme jednou z běžných otázek. Můžete nám prozradit něco o vás ? Co je vaší prací v Alien-Logicu a co jste dělali předtím ?
JW: Já se starám o 3D modely a animace, to je moje hlavní pole působnosti. Ale také připravuji hlasy charakterů, hudba, levely - práce je mezi nás rozdělená. Jason a já vlastníme společnost.
JR: Jsem hlavní programátor, a vlastně doposud jediný programátor Alien-Logicu. Také dělám hodně 2D grafiky, hudbu a trochu design některých levelů. Než jsem přišel k Alien-Logic, věnoval jsem se počítačovým hrám jako koníčku. Před třemi lety jsem vytvořil vlastní 3D grafický engine. Kromě programování jsem dělal hodně 2D a 3D grafiky, skládal hudbu a psal povídky.
zdroj:
tisková zpráva
V Survivor of the Ages jste zvolili udělat hru typu Diabla s přídavkem v podobě možnosti zasáhnout jakoukoliv část těla. Čí to byl nápad a jak to vlastně funguje v praxi ?
JR: Byl to nápad nás obou. Původně jsem byl zaujatý tímto systémem, když jsem ho viděl v různých bojových hrách jako Soul Calibur. Chtěl jsem udělat RPG, které by umožnilo tento stupeň strategického boje při zachování jednoduchého ovládání.
Nyní to funguje tak, že jsou zde útoky, které umožní zasáhnout určitou část těla oponenta. Pro aktivaci tohoto útoku musíte kliknout na tu určitou část. Také jsme zahrnuli populární komba - to je kombinace pohybů, které můžete vyvolat stiskem přiřazené klávesy.
Hra se bude prodávat odděleně po částech, proč jste se rozhodli prodávat hru takto po malých dílech ?
JW: Asi před dvěma roky nás napadlo, že by mohlo být opravdu zajímavé udělat hru, která by se k hráčovi dostávala stejně jako televizní seriál. Výsledkem je Alien-Logic, který nám to umožňuje. Myslím, že lidem se tento nápad bude líbit. Protože jedna část bude stát jen $6.95, když se to někomu nebude líbit, další část si jednoduše nekoupí a neutratí třeba $50 za hru, která se jim nezamlouvá. Epicasty, jak ony jednotlivé části nazýváme, nám také umožňují modifikovat příběh hry v průběhu tvorby. Nemusíme hned najednou dokončit celou hru.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Můžete nám prozradit trochu víc k příběhu Survivor of the Ages, bude příběh v každém epicastu uzavřený nebo už nyní znáte celý příběh ?
JW: Celý příběh říct nemůžeme, přestože už je napsaný. Také určitě nebudete chtít vědět konec vašeho oblíbeného seriálu v televizi, že ne? Je to epický příběh boje dobra a zla, a také boj tolerance a inteligence.
zdroj:
tisková zpráva
Na jednom z obrázků inventoráře jsem viděl, že každá zbraň má svůj slot, budou zde horké klávesy na rychlé měnění zbraní ?
JR: Tyto sloty nejsou ani tak pro různé druhy zbraní, jako pro jejich pozice. V SOTA můžete přiřadit zbraň na levou nebo pravou stranu opasku nebo na záda.
Budou mít některé zbraně speciální vlastnosti jako extra magii jako ty v Diablu ? Jestliže ano, jaké specialitky byste našim čtenářům chtěli přiblížit ?
JR: Budou zde normální zbraně stejně jako vylepšené. Všechny vylepšené zbraně zde budou jako ty "unique" v Diablu. Každá z nich bude mít svůj vlastní vzhled. Očarování zbraní bude mnoho druhů. Kromě klasických (jako hořící meč) zde budou i nějaké nové.
zdroj:
tisková zpráva
zdroj:
tisková zpráva
Původní plán vydání byl o pár týdnů odložen, protože jste chtěli změnit něco v bojovém systému a protože ještě nebyly dokončeny hlasy. Můžete nám říct nový datum vydání nebo to je stále nejasné ?
JW: To je ta frustrující část rozhovorů...čekáme až se nám sejdou dohromady herci pro hlasy postav a také jsme se rozhodli změnit system menu. Pravděpodobně na konci září nebo na začátku října.
zdroj:
tisková zpráva
Podle zveřejněných screenshotů zde bude samozřejmě i magie. Jak zde funguje?
JR: Učíte se postupně nové a nové schopnosti, což je vlastně samotnou součástí děje. Učíte se je třeba od NPC, které mají náladu vás trénovat. Tyto schopnosti záleží na postavě, za kterou hrajete.
Kolik epicastů bude mít celkem Survivor of the Ages ?
JW: Máme jich naplánováno dvanáct.
Děkujeme za rozhovor. Snad vše vyjde ke spokojenosti všech.
|