Need for Speed: Hot Pursuit 2 - recenze
8/10
zdroj: tisková zpráva

Need for Speed: Hot Pursuit 2 - recenze

29. 10. 2002 0:00 | Recenze | autor: Redakce Games.cz |

Další díl legendární série NFS je konečně tady a v extrémně detailní recenzi zjistíte, jestli vylepšené honičky s policií, exkluzivní vozy a různorodé tratě stačily pro získání ocenění nejlepší závodní PC hry.

Autor: Ladis
Publikováno: 29.října 2002


Obrázek zdroj: tisková zpráva Ještě než přijíždím na start, již z dálky slyším mohutné dunění dvanáctiválců. Musím dorazit stylově, říkám si a pořádně kopnu do plynu. V tu chvíli probudím k životu všech 580 koní svého Murcielaga, kteří o sobě dají setsakramentsky vědět. Narvaný do sedačky svého supersportu za osm "melounů" se nedokážu ani pohnout, taková síla mě tlačí do zad. Ve zpětném zrcátku mohu spatřit jen kouř od mých 335 milimetrů širokých pneumatik, kterými jsem vskutku efektně pogumoval zdejší silnici. Ovšem soudě dle mnoha dalších stop jsem nebyl jediný. Konečně přijíždím mezi "své"...

Takto se budete moci cítit i vy díky nové závodní hře Need for Speed: Hot Pursuit 2 (dále už jen HP2) od Electronic Arts. Původem vychází z třetího dílu, který byl možná tím vůbec nejlepším z dosavadní pětidílné série (ohlédnutí) a exceloval nezapomenutelnými honičkami s policií a skvělou atmosférou. Ve čtyřce jsme se poprvé setkali se systémem založeným na kariéře, na vydělání peněz za úspěšně dokončené závody, které jsme mohli využít k nákupu například nového, výkonnějšího vozu. Pátý díl (recenze) nám umožnil nahlédnou do světa vozů Porsche, prožít život firemního testovacího jezdce a okusit vcelku reálného řízení. Dnes recenzovaný, v pořadí již šestý (s Motor City Online sedmý) díl už svým názvem dává tušit, kterým směrem se série ubírá. Jistě, je to opět staré dobré NFS s maximální zábavností, kterou se snaží hráčům naservírovat.

 Exkluzivní vozový park
HP2 nám, co se vozů týče, nabízí díky licensím od světoznámých značek 24 reálných kousků: McLaren F1 LM, McLaren F1, Ferrari F50, Mercedes CLK GTR, Lamborghini Murciélago, Porsche Carrera GT, Lamborghini Diablo 6.0 VT, Ferrari 550 Barchetta Pininfarina, Aston Martin V12 Vanquish, Porsche 911 Turbo, Ferrari 360 Spider, Dodge Viper GTS, Chevrolet Corvette z06, Ford SVT - Mustang Cobra R, HSV Coupe GTS, BMW Z8, BMW M5, Jaguar XKR, Mercedes CL55 AMG, Ford TS 50, Opel Speedster, Vauxhall VX 220, Lotus Elise a Ford Crow Victoria (velký přehled všech aut najdete zde).

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Jak vidíte sami, je to velmi pěkný výběr. Všechny závodně naladěné hráče uspokojí fakt, že si může zajezdit jak s čistokrevnými sporťáky typu Diablo či F1, tak i s limuzínami či klasickými roadstery. Výkon těchto vozů se pohybuje ve značných rozpětích - od "úsměvných" 122PS Lotusu Elise až po 668PS F1 LM. Všechny vozy, se kterými si můžeme v HP2 zajezdit, skutečně existují a každého jistě potěší možnost zasednout právě do svého vysněného auta, na které si stěží vydělá za celý svůj život. Během jízdy okamžitě poznáte, o který vůz se jedná. Spolehlivě rozeznáte Diablo od Murcielaga, již z dálky identifikujete klasické rysy Z8. Stručně řečeno, modely vozů jsou na vysoké úrovni a vypadají lépe než dříve.

 Arkáda nebo simulátor?
Zvětšit zdroj: tisková zpráva Hned na úvod si ale přiznejme, že HP2 je čistou arkádou, což asi zklame všechny ty, kteří by od nového dílu NFS čekali nějaký velký posun vpřed. Z toho vyplývají i jistá omezení, co se realističnosti řízení a damage modelu týče. HP2 si jednoduše nehraje na žádný simulátor a již od začátku vám dá jasně najevo, že máte co do činění s arkádovým modelem řízení, což však u série NFS není na škodu, spíše naopak. Můžete tak jezdit opravdu naplno, aniž byste se museli vyvarovat sebemenšího škrtnutí o okolní skály či svodidla.

Vašemu vozu se téměř nic nestane, i když najedete ve dvoustovce do zdi. Model poškození je zde téměř vypuštěn (s takovými jízdními vlastnostmi je občas těžké udržet auto na silnici) a jen opravdu drsní hráči dokáží svůj vůz proměnit v nepojízdnou trosku, alespoň co se vzhledu týče. Podobně hra téměř nereaguje na různorodost povrchu, po kterém jedete - téměř stejně se vůz chová na asfaltu, jako na trávě či štěrku.

... na tachometru mám něco málo přes dvěstěpadesát, skupina stojících vozů se mi neuvěřitelně rychle přibližuje a tak pořádně prošlápnu brzdu - čtyřbodové pásy mě okamžitě zadrží, mám pocit, že mi vnitřnosti chtějí vycestovat kamsi ven - jen periferně vidím ručičku tachometru, rychle klesajíc. Na šedesátce brzdu pouštím a škádlím ručku, přičemž rychle trhnu volantem...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

.. a konečně stojím, zapíchl jsem to jen kousek od vedle parkujícího rudého spideru. Odměnou za bravurně povedené hodiny je mi potlesk okolo stojících chlapíků. Vypínám zapalování a hrdě se soukám z vozu ven. Všem přihlížejícím se můj efektivní kousek líbil, jen majitel onoho spideru, ke kterému jsem to drsně dosmykoval, to ještě nestačil rozdýchat. Má chudák strach o svůj poklad - no bodejť by ne! ;)

 Odlišnosti jednotlivých aut
I přes svůj arkádový charakter hra rozlišuje jednotlivé vozy - každý se i přes pověstné plavání po silnici řídí trochu jinak, dokážete ho "cítit", vystihnout okamžik, kdy se dostává do smyku či ztrácí potřebný grip. Jemnou prací plynového pedálu či ruční brzdy ho opět dokážete srovnat. Velmi mě potěšilo, že engine hry rozlišuje i zda má vůz náhon na zadek, či se jedná o "čtyřkolku" typu 911 Turbo.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Rovněž se bere v potaz hmotnost auta - je rozdíl, když všudypřítomní dotěrní policisté do vás začnou najíždět a vy řídíte řekněme lehkého Speedstera, či pokud sedíte za volantem těžšího vozu (BMW M5). V případě Speedsteru vás doslova smetou z trati a skončíte v tom lepším případě v hodinách, zatímco v M5 vám jen lehce hýbnou se zadkem vozu a vy prostě cítíte, že se "něco" děje. Dle dostupných informací je právě zde jeden z největších rozdílů PC verze od konzolí. Na PC je HP2 přeci jenom krapet realističtější, pokud se tedy o ní dá vůbec mluvit.

 Nabídka tratí
Hlavní devizou celé série NFS byly vždy atraktivní a výborně povedené lokace, ve kterých jste závodili. Vzpomeňme například na Redrock Ridge či Hometown ze třetího dílu a nejinak je tomu i zde. V HP2 máme možnost závodit na dvanácti unikátních tratích, i když jsou ve skutečnosti umístěny "jen" do čtyř tématických celků a v těch se místy překrývají - konkrétně jde o prostředí Alp, tropického ostrova, skalnatého mořského pobřeží s přístavem a lesního parku. Naštěstí vše částečně zachraňuje možnost čtyřnásobení jejich počtu na výsledné číslo 48 v případě použití zrcadlového otočení a obráceného směru jízdy.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Zazávodíte si v prostředí lesů s mnoha alternativními cestami (ne vždy jsou kratší, spíš naopak), které vás postupně zavedou na malebné pobřeží, kde si to budete svištět po silnicích s dlouhými a táhlými zatáčkami. Jindy se ocitnete na vysokorychlostních komunikacích v tropické oblasti plné palem a citrusovníků, ve které budete projíždět skrze četná lávová pole. Nebo se ocitnete v přímořské vinicové oblasti se spoustou ostrých zatáček, prověřující vaše jezdecké kvality jako Řecko v NFS2. Opravdu nádherně pak působí překrásná podzimní alpská krajina plná hlubokých údolí se spoustou převýšení, mostů. Rovněž propracované město s množstvím dálnic, nadjezdů a mnoha zkratkami přispívá k výbornému dojmu, co se atraktivností lokací týče.

... Po seznámení s nováčky si naposled prostudujeme trať, na které se dnešní závod koná. Jelikož ona trať je veřejnou komunikací, je třeba dávat velký pozor na všudepřítomnou policii. Ta o našem závodu již něco tuší a v okolí několika desítek kilometrů připravila spoustu svých vozů. Pořadatel závodu nás ještě naposled navnadí oznámením ceny pro vítěze - dva milióny. Všichni však moc dobře ví, o co se dnes jede. Zasedneme do kokpitu svých vozů a řadíme se na startovní lajně...

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Silniční úseky působí velmi realisticky - hra hojně využívá možnosti převýšení a tak nesčetněkrát budete při jízdě z kopce zažívat perfektní pocit z vnímání rychlosti, naopak u alpských stoupání prověříte výkon vašeho vozu. Samotné tratě (jejich seznam) jsou opravdu dlouhé, projíždět je budete dlouhé minuty, neboť jejich délka se počítá až na desítky kilometrů - nejdelší trať Tropical Sunset má 21 km. Jinak se setkáte většinou s klasickými okruhy na daný počet kol, ale je tu i pár úseků, které vedou z bodu A do bodu B jako v prvním dílu NFS.

Bohužel, co se kolizního enginu a tratí týče, musím ze se zde zmínit o jedné poněkud nedodělané věci - okolí trati, kam až můžete vyjet, jakoby by bylo přesně nachlup stanoveno. Třeba pokud byste najeli na mírně stoupající příkop podél trati, vůz by se poněkud naklonil a pokračoval v jízdě, ovšem v HP2 se občas vyskytuje "neviditelná" zeď, která vůz okamžitě odrazí a zbrzdí, což je v některých případech velmi nereálné a mírně frustrující.

 Herní módy
Hra nabízí pět základních módů: Hot Pursuit, Single Challenge, Championship, Multiplayer a nakonec Quick Race:

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Hot Pursuit je klasika, známá již ze trojky. Vy a vaši soupěři v nadupaných žihadlech závodíte o prvenství, přičemž doslova zdrháte před dotěrnou a hodně "akční" policií. Ta na vás číhá, kde se dá a rozhodně vám nic neodpustí. Pokud překročíte povolenou rychlost, nejprve na vás budou řvát megafonem, abyste okamžitě zastavili. Vy samozřejmě ještě více prošlápnete plyn vašeho vozu, což se policistům nelíbí a začnou se do vás navážet, snažíc se vás zastavit. Nadále je ignorujete a jim tak nezbyde, než si přivolat posily, zatarasit vám cestu svými vozy, použít hroty přes silnici či nakonec využít služeb dosluhujícího policejního vrtulníku a síly výbušných bomb, které vám bude házet do cesty a při dobré trefě vás mírně řečeno vykolejí.

Toto je asi nejlepší herní mód obsahující celkem 33 závodů, zahrnující množství úkolů jako například zajetí závodu v rámci určitého časového limitu či dojezd do cíle na nejhůře třetím místě apod. Hra jsou založena na systému bodování - za úspěšně dokončený závod nebo útěk před policií dostanete jistý počet bodů (tento počet se vašim postupem ve hře zvyšuje), za než si můžete koupit nové vozy či odemknout jednotlivé tratě. Je jasné, že čím atraktivnější vůz, tím více bodů na něj potřebujete.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Championship je podobný Hot Pursuitu s tím rozdílem, že závodíte se soupeři bez "asistence" policie a bez okolního provozu na silnici. Jedná se tedy o ryzí závody, ve kterých opět bojujete o co nejlepší umístění v cíli. Závodů v tomto módu je opět 33 a je použitý stejný systém bodování.

Single Challenge v sobě obsahuje více typů hry: Single race, Be the Cop, Lap Knockout a Tournament. V těchto módech si můžeme sami zvolit, zda využijeme "pohostinnosti" policie, či zda je necháme sedět ve svých kancelářích u TV. Dále můžeme zapnout či vypnout traffic, nastavit obtížnost soupeřů (vyšší obtížnost rovná se více případně získaných bodů) či počet kol, na která se bude závodit. Hráč zde má zcela volné ruce a ve Free módu je možné si zajezdit za různé vozy na různých tratích, prozkoumat množství zkratek a podobně.

 Mužem zákona
Zvětšit zdroj: tisková zpráva Více bych se zastavil u módu Be the Cop, kdy si můžeme vyzkoušet, jake je to být na "druhé" straně, na straně zákona. V našlapaných policejních vozech zde stíháme neukázněné řidiče - závodníky. Za určitý (předem nastavený počet minut) je třeba získat co nejvíce "ticketů", tedy chytnout co nejvíce bezohledných řidičů. Ty pochytáme vcelku triviálním způsobem - buď do nich opakovaně narážíme, čímž se snižuje hodnota jejich „energie“, či je zablokujeme takovým způsobem, že již nemohou pokračovat v jízdě. Na pomoc si jinak můžeme přivolat další policejní vozy, stavět do cesty zátarasy, silniční hroty či použít již zmíněný vrtulník, který shazujeí explodující barely.

V rámci Quick Race se bez nějakých serepetiček a zdlouhavého nastavování okamžitě ocitneme na náhodně vybrané trati a hurá závodit!

 Výborná atmosféra
Hratelnost HP2 je na vysoké úrovni, ať se již jedná o jakýkoli mód, vždy se budete perfektně bavit. Na tomto místě bych rád upozornil na překvapivě dobrou umělou inteligenci soupeřů, kteří se předjíždějí, blokují navzájem nebo chybují a ještě lepší AI policie. To vše dohromady dává záruku efektu tzv. magnetu, kdy vás hra pustí dělat něco jiného teprve po mnoha a mnoha hodinách nepřetržitého hraní.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

... Můj mazel je opravdu výkonný, stovku dělá za necelé čtyři vteřiny a pokud neztratím nervy, dokážu ho vyhnat až třemstůmtřiceti kilometrům za hodinu, dost na to, abych za sebou nechal i takovou F50. Ovšem jsou tu i výkonnější stroje - McLaren F1 LM či CLK GTR, ty budou dnes velmi vážnými soupeři. Poslední vteřiny do startu závodu, okolo mě doslova burácí tisíce koní výkonu a mně se hlavou zmateně honí myšlenky - jako zda budu mít štěstí na policajty, abych to někam nenabořil a hlavně, abych to dnes přežil!

Policie je v HP2 opravdu tuhá, pro průměrné hráče mnohdy až nechutně. Ovšem není to na škodu, hra tím dostává tu pravou šťávu. V četných situacích, kdy se na vás nalepí třeba i čtyři, pět policejních Lamorghini a snaží se vás zastavit, přičemž vy uháníte na prvním místě, vám adrenalin bude doslova stříkat i ušima. Policie stíhá i vaše oponenty, ovšem v mnohem menší míře.

 Honičky s policií
Zvětšit zdroj: tisková zpráva Stejně jako v minulých dílech je velmi vzrušující, když ve třístovce slyšíte, jak policie položila kdesi "u mostu" přes silnici hroty a vy jen tušíte, kde to asi má být. Většinou tak bývá za nepřehlednou zatáčkou, kdy nezbývá, než jít tvrdě na brzdy a stočit vůz ke krajnici, abyste se hrotům vyhnuli. Občas se to však nepovede, poté vám čeká zatčení, docela vtipná animace (policejní pes či kupa policistů :) a opakování celého závodu.

Policii je sice možné s rychlým vozem ujet, ovšem povětšinou je třeba využít zkratek či alternativních cest, které tratě nabízejí v opravdu hojné míře. Tento prvek možnosti výběru cesty opět velmi přispívá k hratelnosti titulu. Mimochodem tratě jsou tzv. open roads, neboli umožňující udělat si (omezený) výlet i mimo ně - například v lokaci s lesy můžete vyjet ze silnice mezi stromy, těsně před nějakým kmenem rychle zatočit a tím setřást dotěrnou policii, jejíž stupně nepříčetnosti jsou indikovány počtem hvězd jako v Grand Theft Auto III.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Ovšem v rychlostech přes třista kph, kdy se řítíte mezi stromy, je řízení opravdu náročné - často tak využijete možnosti resetovat vůz (doporučuji si funkci reset nastavit na volantu na levé tlačítko), což ale není možné úplně za každé situace. Pocit, kdy máte těsně za zády pět policejních vozů, které přes sebe zběsile houkají, dalších pět útočících oponentů a před vámi poslední kilometr k cíli, se nedá popsat, to musíte zažít.

 Problémy a nedodělky
I přes nespornou kvalitu, jakou HP2 nabízí, najdeme v plné verzi pár chyb. Některé jsem již zmínil, mezi další patří například výrazný bug, kdy vrtulník shazuje bomby na vedlejší pruh na dálnici, než po kterém jedete (viz jeden obrázek výše), či na zcela jinou, alternativní cestu. Dále zamrzí nemožnost zapnout si popis u ještě "uzamčených" vozů, neexistence noci (resp. přechodu dne a noci), nepřítomnost změny počasí jako deště nebo sněhu - to bylo v předchozích dílech NFS rozhodně zpracováno lépe.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Rovněž nepotěší fakt, že provoz policie a ostatních aut na silnici, kterého mohli autoři implementovat poněkud více (jeho intenzita nejde navolit), je předem naskriptovaný a obvykle se vyskytuje stále na stejných místech trati. To má v případě opakování nějakého závodu na hratelnost neblahý vliv, protože v 1.kole předem víte, za kterou zatáčkou čeká policejní kontrola nebo kde si dávat pozor na protijedoucí automobil. Policejní hlídky také zřejmě využívají tušitelů jako ve filmu Minority Report, neboť začínají pronásledování ještě dříve, než vás vůbec mohli spatřit a než jste okolo nich projeli -jd.

Problémem je také volba kamery - hra využívá jen jednoho interního pohledu na trať (od předního nárazníku s budíky na obrazovce) a třech externích lišících se vzdáleností nadhledu na váš vůz, které nejsou úplně dostačující a někomu nemusí vyhovovat. Zcela tady chybí pohled z kokpitu vozu s přístrojovou deskou a volantem, což je vzhledem k předchozím dílům NFS nepochopitelné. Rovněž zamrzí absence možnosti rozsvícení světel a pouze jediná fixní kamera při přehrávání replay, která ani nejdou uložit pro pozdější použití.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

 Zábavný multiplayer
Specialitkou a jakousi virtuální lahůdkou je však multiplayer. Je možné připojit se k veřejným serverům, který můžete ostatně sami založit, či využít možnosti privátní hry pouze mezi vámi a vašimi kamarády. Multiplayer je snad to nejzábavnější na celé hře - není nad to poměřit své síly se živými spoluhráči ze všech koutů světa! Tomuto módu jsem se ostatně věnoval nejvíce, zhruba 20 hodin čistého herního času.

Z technického hlediska je multiplayer výborně zvládnutý a bez typických projevů lagů si zahrajete i na modemu 56Kb, přičemž hodnoty pingu mohou být na modemu i u hranice 190-200 ms, což je velmi slušné. Při závodech v osmi lidech (maximální počet) běželo vše hladce, jako bych byl na mnohem rychlejším připojení. Velké minus však spatřuji v absenci policie a okolního trafficu v multiplayeru. I když ryzí závody jen mezi živými hráči jsou také zábavné, policie a okolní motoristický ruch by celé klání podstatně zpestřili a zvlášť pokud hrajete jen ve 3-4 lidech, příliš často se na dlouhých tratích nepotkáte. Není mi příliš jasné, proč třeba v takovém NFS 2 SE bylo možné traffic v síťové hře zapnout a zde to z nějakého záhadného důvodu nelze.
Zvětšit zdroj: tisková zpráva
Také nechápu, proč EA nemohli do multiplayeru zakomponovat i mód "Be the Cop", kdy by se např. hráči rozdělili na dvě skupiny - závodníky a policii. Takový multiplayer by pak byl zajisté bezkonkurenční, inovace v nabídce síťových módů zde opravdu citelně chybí. Škoda.

 Vizuální zpracování
Grafika HP2 je podle mého názoru báječná. S tím samozřejmě nemusí všichni zmlasní hráči souhlasit, ale žádná kloudná novodobá konkurence v tomto žánru prakticky neexistuje. Odlesky okolního prostředí na vodních plochách, množství particle částic (odlétavající kameny, štěrk, voda zpod pneumatik, jiskry sršící při kolizi vozů), reálně vyhlížející objekty nebo efekty jako mlha - to vše je podle mě nádherné a v podobných hrách na PC dosud nevídané. Pouze je trochu škoda, že okolí tratí není trošku živější, jako například ve starší klasice Screamer.

Náročná grafika je ovšem vykoupena docela vysokými nároky na hardwarové vybavení. I když po snížení detailů na minimum se dá hrát i na 500MHz, jako použitelné minimum pro alespoň slušnou grafickou prezentaci bych odhadl až 1 GHz spolu s minimálně GeForce2. Faktem však je, že dle ohlasů našich čtenářů v diskusi dokáže hra při maximálních detailech a vyšším rozlišení nepříjemně trhat i na CPU > 2 GHz.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
další obrázky z této hry najdete v sekci screenshotů

Samotné vozy jsou velmi detailně vymodelované, tedy aspoň při maximálně nastavených detailech s realtime počítanými odrazy, nasvícením a vizuálně zobrazeným poškozením. Velmi často HP2 využívá hry světla a stínu, což však některé hráče může poněkud mást a dezorientovat, především v tmavších a stinných lokacích. Je to však otázka vkusu a nastavení jasu na monitoru, mně osobně to nijak nevadilo. Nakonec jsem si nechal novinku v podobě tzv. "matrix efektu" aneb zpomaleného replay při zajímavých akcích (skoky, najetí na bombu atd.). Tuto vlastnost je však lepší ihned vypnout, neboť při samotném hraní působí zcela rušivým dojmem a často se kvůli tomu nabouráte.

 Ozvučení a ovládání
Zvuky a hudba jsou podobně jako grafika na úrovni. Ozvučení motoru, brzd, pískání pneumatik, jízdy po různém povrchu, policie (zprávy o položených hrotech, či nutnosti použít vrtulníku), okolní ruchy (vodopád, šelest listí a další) - to vše působí velmi přesvědčivě a reálně. Dominující rocková hudba na pozadí je vcelku stravitelná, nenásilná, ovšem je lepší její hlasitost poněkud snížit a vychutnat spíše samotné zvuky. HP2 podporuje EAX, ovšem 3D zvukové podání není nijak dramatické, spíše decentní.

Zvětšit zdroj: tisková zpráva Kvalitně a pohodlně se dá hrát jak s klávesnicí, tak i s volantem s pedály. Každý preferuje něco jiného, ovšem osobně mohu říci, že takové Murciélago bych na klávesnici již z principu řídit nemohl :) Velmi doporučuji nadefinovat si ruční brzdu na pravé tlačítko na volantu a v zatáčkách brzdit pouze přes "ručku" - smykem, oproti spoluhráčům v rámci multiplayeru získáte podstatnou výhodu, samozřejmě pokud i oni přes ní nebrzdí.

Novinky o Need for Speed: Hot Pursuit 2 včetně nových skinů nebo přehledu všech tratí a aut naleznete na této české fansite. Plná verze hry se v ČR začne prodávat kolem 7.listopadu.

Stáhněte si: Americké demo a australské demo (96 MB), Demo konvertory, TV reklama (1,4 MB), Cheaty, Intro (5 MB), Video (10 MB), PS2 trailer (3,5 MB)

Související články: Preview (9/2002), Need for Speed: Porsche Unleashed recenze (3/2000), Ohlédnutí za sérií NFS (9/2001), Novinky

 
Ladis
připravil: jd




 
 
Smarty.cz

Verdikt:

Need for Speed: Hot Pursuit 2 je vcelku kvalitní hra, která vám nabídne výborné grafické zpracování, široký vozový park, atraktivní prostředí tratí a pokud překousnete arkádové jízdní vlastnosti, především obrovskou dávku hratelnosti, ke které velkou měrou přispívá umělá inteligence policie a velmi zábavného multiplayeru ve více lidech. Hra však nepochopitelně obsahuje nepřehlédnutelné množství drobných chyb či nedodělávek a právě kvůli nim hře nemůžu dát více, než kolik dávám.

Nejnovější články