Dva obrázky s tankem připomínají first-person střílečku Warhound od Techlandu neboli tvůrců Call of Juarez. Ti si tentokrát dávají záležet především na umělé inteligenci protivníka, který se má chovat jako skutečný voják a ne jako panák, mechanicky opakující několik pohybů. Jak toho docílí? Základem je vypiplaná obličejová animace včetně gestikulování/mimiky, pohybujících se očí a držení těla. A pak je tu tzv. Integrated Combat Behavior System.

Protivník bude mít k dispozici všechny základní pohyby: chůzi, otáčení se, plazení se, lezení, běh, překonávání překážek apod. Pokud ale bude mít v ruce pistol, půjde mu každý z těchto úkonů podstatně lépe než s těžkým kulometem. Když vás nepřítel spatří, rozhlédne se kolem a namísto zbytečně ukvapené střelby prvně zváží, zda se nemůže přikrčit, schovat v trávě, dostat se do lepší palebné pozice apod. Pokud se naopak AI bude cítit v bezpečí (např. schovaná za zdí), otevře palbu okamžitě, aby vás překvapila.
zdroj: Archiv
Warhound - starší AI video
Warhound vyjde na jaře pro PC a X360, více se dočtete v nebo na homepage.