Více o hře Godfather podle filmu Kmotr
zdroj: tisková zpráva

Více o hře Godfather podle filmu Kmotr

9. 3. 2005 23:23 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Koncem tohoto roku bychom se měli dočkat velice ambiciózní a výhradně singleplayerové hry vznikající na motivy známého filmového dramatu Kmotr.

Jmenuje se Godfather a vzniká v dílnách vývojářského studia společnosti Electronic Arts, která navíc velmi úzce spolupracuje s tvůrci původního filmu, Paramount/Viacom. Jak jste se mohli dozvědět už dříve, některé postavy ve hře budou namluveny herci, kteří ztvárnili jejich filmové předlohy. Celkem jich má být okolo dvaceti. Konkrétně jsou v tuto chvíli jmenovitě potvrzeni například James Caan, Robert Duvall, ale také Marlon Brando, který však loni náhle zemřel. Jak tvůrci uvádějí ve svém nedávném rozhovoru pro magazín Computer Games, byla pro ně čest s tímto skvělým hercem spolupracovat. Považují to za dobrou zkušenost a poučné. Právě teď se prý probírají jeho nahrávkami a zvažují, které z nich ve hře použijí.

Obrázek zdroj: tisková zpráva V Godfather se stanete svědky řady filmových situací. Myslím tím situace z prvního filmu, hra se totiž bude odehrávat v New Yorku v letech 1945 - 1955. Tvůrci se vám je snaží zprostředkovat v maximální možné interaktivitě. Budete například u vraždy Brasiho, postřelení Dona, ad. Herní svět prý bude bohatý a velmi "živý". Vaše aktivity a rozhodnutí budou určovat směr vaší cesty a její důsledky. Příběh byl pro účely hry rozšířen, takže budete moci nahlédnout do životů členů Corleonovy rodiny poněkud hlouběji. Některé postavy, které ve filmu příliš prostoru neměly, zde dostanou větší šanci. Jinak to bude ale zcela váš příběh, ne pouhá kopie filmu.

Ani neztvární nikoho z původních členů Corleonovy rodiny. Vytvoříte si vlastního hrdinu. Na začátku hry nebudete mít s významnou mafiánskou rodinu nic moc společného, navíc budete spíše takovým outsiderem, ale postupem času se do ní začleníte a začnete hojně využívat bohatých možností jejího zázemí. Když tedy prokážete dost odvahy a budete dost chytří a draví. Jednou z nejdůležitějších věcí, na kterou se tvůrci hodně soustředí, je ovládání hry. Jejich cílem je dosáhnout snadno použitelného, obšírného a návykového systému. Chystají prý v tomto ohledu některé zajímavé inovace. Co se týče grafického provedení, audio stránky a atmosféry chtějí EA zůstat věrni původními filmu. Jak jistě víte, Godfather je vyvíjena pro několik platforem zároveň. O rozdílech v jednotlivých verzích však vývojáři zatím mlčí. Prý se o nich dozvíme více někdy později.

zdroj: cgonline

korgull

Nejnovější články