
Scarlett se postupně naučí řadu vymožeností: budete s ní moci vstoupit do podsvětí mrtvých (nejspíš něco na způsob alternativní dimenze z posledního Silent Hillu) a rozmlouvat s mrtvými. Za zabití každého protivníka obdržíte zkušenostní bodíky, které se tradičně vymění za nové skilly. A časem se rozroste i zbraňový arzenál, kosu nahradí obrovské kladivo, později meč a štít nebo kouzelná hůl.
V městských ulicích navíc narazíte na učitele, kteří vás za drobný peníz naučí nová komba nebo kouzelné triky se zbraněmi. Samotný systém soubojů pak má fungovat trochu v duchu klasické Zeldy, kdy si zacílíte protivníka a v bitvě kolem něj budete kroužit. Hra bude navíc rozlišovat rychlé útoky stiskem jednoho tlačítka i pomalejší a promyšlenější komba. Vedle toho se Scarlett bude moci navléci do různých typů brnění.


V pozdější fázi hry pak hrdinka nabude i tzv. smrtící moci, tedy jednotlivých schopností, jejichž působení se tak či onak protíná s úřadováním samotné Smrti. Scarlett se takto naučí na pomoc zavolat jedovaté havrany a ghouly, případně v nepřátelích kouzlem vzbudí paniku a hrůzu. Čas od času si také na pomoc půjde přivolat dvojici učitelů-duchů, kteří sena určeném mstě zhmotní a nějakým způsobem vám budou asistovat v plnění obtížnějších úkolů. Třeba s náročnou minihrou, která vyustí v odemčení pokladu v truhle.
Venetica vyjde příští rok pro PC a Xbox360 - více v dalších článcích:
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Napříč italskými ulicemi ve Venetica [2.9.2008 22:22 - levis]
Oznámení německého RPG Venetica [28.5.2008 09:09 - levis]
zdroj: Gamespot