Válečná FPS Hour of Victory oficiálně
zdroj: tisková zpráva

Válečná FPS Hour of Victory oficiálně

26. 1. 2007 16:16 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Svrhnout Call of Duty z trůnu chce další střílečka, která se však liší třemi hrdiny s unikátními schopnostmi ala Commandos.

Ohlášení nedávno odhalené týmové first-person akce na Unreal Engine 3 hned na úvod někoho zklame. Vzniká exkluzivně pro Xbox 360, jakkoli se to může zdát divné s ohledem na zatím jen budgetovou (Deadly Dozen, Line of Sight) PC minulost tvůrců z nFusion. Pošlou vás opět na evropská a severoafrická bojiště během druhé světové války, jejíž autentičnost má být na vysoké úrovni. Zajistí to například možnost použít ke splnění mise každý dopravní prostředek, který uvidíte na bojišti, ať už to jsou tanky (Sherman, Tiger) nebo transportéry, přičemž všechny jsou podle GameSpotu intuitivně ovladatelné. Samozřejmě nemohou chybět ani občasné vložky se střelbou ze statického kulometu nebo protiletadlového děla na nalétávající bombardéry JU-88, během čehož musíte dát pozor na přehřátí, nebudete-li dělat přestávky.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Avšak tím hlavním, co Hour of Victory odliší od Call of Duty, bude vaše volba jednoho hrdiny ze tří postav a dle toho se pak bude odvíjet váš průchod misí. Major Ambrose Taggert, zástupce amerických Covert Ops, se specializuje na kradmou infiltraci nebo sabotáž nepřátelských objektů (mj. překonáním zámků) a tiché zabíjení pistolí s tlumičem či nožem zezadu. Nadporučík William Ross z britského SAS komanda je díky své rychlosti, výzbroji a brnění vhodný pro frontální útok. A seržant Calvin Blackbull, americký Army Ranger, se hodí pro odstřelování cílů se smrtelnou přesností, demolice a také je schopen skákat na velkou dálku nebo přelézat překážky, které by ostatní zpomalily.

Pouze šikovným skloubením unikátních schopností těchto tří vojáků, z nichž každý má specifické zbraně a z nichž každý ukáže určitou část příběhu, budete moci splnit váš celkový cíl, tak jako v Commandos. Po dosažení stanoveného checkpointu bude možné vyměnit postavu, která se má uzdravovat úplně stejně jako v CoD nebo Gears of War, čili automaticky po chvilkovém odpočinutí. Standardem je i ukazatel staminy, který se vyčerpá po běhání nebo skákání. Jak velký hluk činíte a v jakém stavu ostražitosti jsou nepřátelé, to se zase dozvíte z barev v kompasu / radaru. Součástí Hour of Victory, naplánovaného na léto 2007, bude také multiplayer přes Xbox Live.

Update 27.1. - venku je trailer (60 MB HD nebo 6 MB low-res), který bohužel tvoří jen pár pohyblivých in-game záběrů.
zdroj: PR, GameSpot

jd

Nejnovější články