V Total War: Rome II vám půjde po krku i vnitřní opozice
zdroj: tisková zpráva

V Total War: Rome II vám půjde po krku i vnitřní opozice

17. 6. 2013 10:25 | Preview | autor: Aleš Smutný |

Co se týče chystané historické strategie Total War: Rome II, je od začátku celkem jasné, že tvůrci tentokrát chtějí více zamíchat politickými kartami a kromě mezinárodních vztahů budovat i ty vnitrostátní. Ve většině oznámených národů najdete tři oddělené rody či frakce, které nejen, že nabídnou odlišné podmínky, ale hlavně spolu budou konkurovat.

Že se z vnitropolitické scény stane další kolbiště potvrdil Al Bickman z Creative Assembly. „Pokud budete hrát za Řím, budete se muset vypořádat s velkými rody i senátem. V historii šlo o to, kdo bude prvním mužem Říma. Caesar se stal tyranem a prohlásil se vládcem a Řím přestal být republikou. Vytvořilo to mocenské zápolení, které bylo více o osobním zisku, než celkové kultuře a společnosti“.

Nu a právě něco takového bychom měli čekat v Rome II. Kupříkladu co se týká Říma, hráč bude moci posilovat svůj vliv tím, že do senátu dostane své lidi. Pokud se mu situace vymkne z ruky, může zjistit, že sice vede úspěšné tažení celou Evropou, ale na záda mu dýchá občanská válka. Jedním z kroků, kterými půjde vyvažovat mocenské spektrum budou svatby. Když si kupříkladu člen vašeho rodu vezme ženu z méně významného rodu, umenší tak svou politickou moc, ale zároveň tím trochu uklidní vnitropolitické konkurenty.

Podle Dominiqua Starra bylo pro tvůrčí tým klíčové přidat tyto prvky. „Museli jsme je přidat. Je to něco, co charakterizuje toto období historie. Vnitřní mocenské boje, zrada, pletichaření, to vše tu bylo, i když se navenek říše tvářily jako sjednocené. Byly zde hordy lidí, kteří chtěli získat moc od jiných a my jsme cítili, že nereprezentovat ten svět tímto způsobem by byla chyba“.

Samozřejmě, všechny tyto prvky půjdou aplikovat i na jiné říše. Je jedno, zda se chodíte probodávat do senátu a nebo pletichaříte v Kartágu, případně na kmenové radě Svébů. Pro tvůrce je to v celku největší výzva, které čelili u série Total War. „Strávili jsme spoustu času zaměřením na jednotlivé kultury a pilováním herního obsahu. Máme zde obrovskou plochu s mnoha odlišnými kulturami a my chtěli, aby vše reprezentovalo epické střety starověkého světa v co největších detailech“.

Nejnovější články