Na diskusním panelu věnovaném zvukové stránce Diablo III prozradil Blizzard, že hra obsáhne něco mezi třinácti a šestnácti tisíci řádky (replikami) mluvených dialogů. Každá z hratelných postav prohlásí zhruba 1200 řádků (což se nemusí nutně rovnat 1200 větám), zbytek pak připadne různým NPC. Pro srovnání: StarCraft II i onlinovka World of WarCraft měly dohromady cca 3 tisíce řádků dialogů, takže v tomto ohledu bude Diablo III skutečně neobyčejně ukecané.
Blizzard chce také zachovat vyhlášenou kvalitu zvuku Diabla. Když se svojí postavou udeříte mečem nebo začnete kouzlit, hra sáhne po třech různých typech zvuků: jeden pro "přípravnou" fázi, kdy se postavička např. připravuje ke kouzlení, druhou pro samotné čarování a třetí pro zvuk, který kouzlo způsobí při zásahu nepřítele.
Každý skill nebo magie má mít několik typů zvuků pro každou z těchto tří částí a během hraní se budou dynamicky měnit, takže ve finále byste nikdy neměli slyšet tentýž zvuk dvakrát za sebou.
Blizzard také prohlásil, že první akt Diabla III má po hudební stránce připomenout orchestrální aranžmá Matta Uelmaena, který pracoval na prvních dvou dílech. Firmu opustil v roce 2007.