Jáma je hluboká přesně 21 úrovní, kterými musí hráč v roli králíka prohopkat, proběhnout a samozřejmě se i probojovat s pomocí power-upů, skillu a překvapivě i stealthu. Schovat se před králíkožravým divočákem za šutr? Není problém. Odvést jeho pozornost kusem žvance, a pak ho skolit typicky plošinovkovým způsobem v podobě skoku na hřbet? No jasně. Tak jednoduché ale překonání většiny nástrah ve Snowflake’s Chance rozhodně nebude, jak dokazují záběry ze hry, jejíž autor se s ní pokouší uspět na Greenlightu.
zdroj: Archiv
Nepřátel je v dosahu králíka většinou vícero a musí je zdolávat ve stejné chvíli, kdy se snaží proskákat sérií pohybujících se plošinek s nástrahami. Když udělá chybu, může klidně i z posledního 21. levelu spadnout až na dno Jámy – a pak musí celou cestu absolvovat znovu. Nedá se svítit, Snowflake’s Chance má být hardcore plošinovka a odpovídá tomu i ručně kreslené zpracování, které se nebojí nechat králíka zemřít hodně ošklivou smrtí. Začátek videa hovoří sám za sebe.
Mezi zdroje své inspirace řadí Carl Morgan hry jako Spelunky, Abe’s Odysee nebo Hearth of Darkness, což jsou všechno známé plošinovkové firmy. Uvidíme, jak moc se jim Snowflake’s Chance přiblíží svou kvalitou. Přesvědčit bychom se mohli už brzy. Morgan tvrdí, že už hru v současné době jenom ladí, jinak je komplet hotová. Pokud o ni hráči na Greenlightu projeví zájem a dostane zelenou, může prý na Steamu vyjít prakticky okamžitě.