Warhorse rovněž zveřejnili několik doplňujících informací ohledně modů, zakomponování ženské postavy, možnosti přispět přes PayPal, podpory multiplayeru nebo předpokládaných hardwarových požadavků. Vypíchneme si to nejdůležitější.
Tvůrci jasně deklarují, že nepůjde změnit pohlaví, tvář nebo hlas, protože postava hlavního hrdiny je v rámci příběhu pevně zakotvená pohlavím i hlasem (kvůli dabingu). Hra vám ale umožní měnit účes, oblečení a další drobnosti podobného charakteru.
V Kingdom Come si za ženskou postavu v hlavní příběhové linii nezahrajete, ale pokud se vybere na Kickstarteru 600 tisíc liber, zahrajete si v sérii vedlejších úkolů za (prozatím neznámou) ženu, která hlavního hrdinu na začátku hry zachrání. Tvůrci o ní prohlašují, že „je chytrá, odvážná a dobrá v plížení“. Série questů za ženu by dle uvedených vlastností mohla mít stealthový či více adventurní charakter. Do rytířského souboje vás s ní tvůrci pravděpodobně nepustí. Jen to speciální brnění, kde by ho asi vzala? Nebo, kde by na to vzala peníze? Pořád se zdá, že to je obyčejná ženská a ne jen převlečená šlechtična...
Lokalizace je pro české hráče aktuální otázkou a Warhorse to neignorují. Kromě anglické verze (titulky i dabing) by autoři rádi realizovali ještě německou, italskou, francouzskou a španělskou. Plánují i ruskou, polskou a českou verzi, ale ne nutně s dabingem. Vzhledem k silnému úpadku českého dabingu ve filmové i televizní sféře si myslím, že české titulky budou v kombinaci s opravdu kvalitním anglickým dabingem nejlepší možnou variantou.
Na otázku, jak moc volné či sevřené bude pojetí sandboxu v Kingdom Come, nejlépe odpovídají sami tvůrci: „Můžete řešit úkoly několika způsoby, zabít většinu NPC nebo měnit jejich cyklus dne a noci. Máme ve hře komplexní systém reputace, vztahů a práva. Můžete ovlivnit lokální ekonomiku, hlavně ceny zboží. Hrdina bude mít kde spát a bydlet, ale vlastnit (a nakupovat či prodávat) dům nemůže. Společníci budou mít vlastní AI odpovídající daným úkolům a nepůjde je tedy ovládat nebo jim udílet rozkazy. Hrdina může rovněž navazovat a rozvíjet vztahy s jinými NPC“.
Překvapivě mnoho obav vzešlo ze strany hráčů na konto informace, že hra o velikosti devíti kilometrů čtverečních je příliš malá. V prvé řadě to poukazuje na mizerný odhad a nedostatečnou představivost hráčů, jak velká je v reálu plocha 9 km². Naštěstí Warhorse tyto obavy odhání názorným srovnáním s jinými virtuálními světy: „Věřte nám. Naše mapa je větší než třeba v Red Dead Redemption a je přibližně stejně rozlehlá, jako mapa Oblivionu. Hustota rozmístění populace a důležitých míst bude podobná jako u RDR. Chceme, aby svět vypadal přirozeně.“
zdroj: Archiv
Multiplayer ve hře prozatím nečekejte. Tým uvažuje o implementaci kooperace, ale rozhodně ne pro první kapitolu. Podpora Oculus Riftu je velkou otázkou. „VR je stále neprobádané území a nemůžeme zaručit případné ideální výsledky hned od začátku. Vytvořit jízdu na koni, aby nezpůsobila nevolnost, je pořádná výzva“.
Stejně tak se nebude měnit pohled první osoby. Hrdinu uvidíte z pohledu třetí osoby pouze při filmečcích, rozhovorech nebo při prolézání inventáře, ale jinak považuje studio pohled z vlastních očí za ideální.
Warhorse chtějí dříve či později zveřejnit většinu nástrojů použitých pro tvorbu hry, aby komunita mohla pro Kingdom Come Deliverance vytvářet vlastní obsah. „Chceme podporovat modderskou komunitu jak to jen půjde“. V následujících vývojářských deníčcích se prý dozvíme podrobnosti o boji a výhledově vlastně o všech hlavních herních složkách.