Toulky pozměněným časem v Lionheart
zdroj: tisková zpráva

Toulky pozměněným časem v Lionheart

17. 7. 2002 19:17 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Black Isle Studios ve spolupráci s Reflexive Enteratinment pracují na novém RPG titulu, který bude postaven na známém RPG systému (zvaného SPECIAL), jaký užíval Fallout.

Fallout byl však situován do postapokalyptické budoucnosti, zatímco Lionheart, jak se nová hra bude jmenovat, své hráče zasvětí do doby minulé. Dalo by se tedy říci, že jde o titul historický, avšak není tomu tak, alespoň ne úplně. V Lionheart se sice setkáte se jmény či přímo postavami a místy, které popisují obecně známé historické prameny, nicméně dějiny, které bude popisovat tato hra, půjdou poněkud jiným směrem.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
nové obrázkykompletní galerie

Bodem zlomu bude asi rok 1192, kdy Richard Lví Srdce v rámci jedné bitvy bezděčně způsobil vypuštění magie do tehdejšího světa. Mnoho historických událostí, které tomuto následovaly, už bylo ovlivněno, tudíž se ubíraly jiným směrem, než je nám známo. Chaos, který svět pohltil také způsobil, ze se všechny duše světla i temnoty rozprostřely do čtyř koutů země. Hra začíná 400 let poté v Nové Barceloně, městě postaveném na troskách původní Barcelony. Zde se ocitne i hráč, který tak dostává možnost prozkoumat zcela odlišný svět. Na výběr bude ze čtyř ras. První z nich jsou Demokinové, kteří v sobě nosí část lidské a část démonické duše. Další rasou jsou Feralkinové s duší člověka a zvířete dohromady. Sylvantové jsou kombinací prapůvodní a lidské podstaty. Čtvrtou rasou jsou naprosto čistí, neposkvrnění lidé. Každá z těchto stran má své kladné i záporné stránky, které se hráč pokusí co nejlépe využít proti svému nepříteli.

Jak jsme se již zmínili, velice důležitou roli zde budou hrát kouzla. Ta by se dala rozdělit do tří základních částí: Thought Magic, Divine Magic, Tribal Magic. První jmenovaný typ kouzla je určen spíše pro přímý boj a jeho nejlepším příkladem je Fireball. Divine Magic je naopak typem kouzel, která slouží jako prostředek k léčení nebo ochraně a obraně (př. Celestian Smite). Nakonec Tribal Magic představuje kouzla šamanského typu a vyvolává postavy, jež vám dopomohou k oslabení nepřítele. Vedle kouzel najdou ve hře své místo také zbraně. Lionheart bude obdařen jakýmsi systémem, který bude náhodně generovat různé věci i zbraně podle toho, jak silná a mocná je vaše postavička nebo skupina postav. Mezi zbraněmi naleznete např. klasické válečné sekery, kladiva, turecké šavle, dlouhé i krátké meče, palcáty, palice, ad.

Tvůrci rovněž pracují na multiplayeru pro Lionheart. Konkrétně by měl být k dispozici kooperativní mód. V současné době je hra v pre-alfa fázi. Do zimy by však již měla být hotova. Vydání je naplánováno na leden 2003.
zdroj: RPGDot, HomeLAN

korgull

Nejnovější články