zdroj:
tisková zpráva
Minule jsme si přiblížili ekonomickou i epidemickou stránku tahové strategie Empire: Time of Troubles, dnes je čas se zblízka podívat na její bojovou stránku. Jednotlivé vojáky necháte vycvičit ve městech, kde si také půjde zaplatit/po žoldácku pronajmout velitele vojska. Čím budou zkušenější a dražší, tím víc pod ně budete moci zařadit vojáků.
Pokud vytáhnete do samotné války, nejčastěji to bude s cílem zajmout nepřátelskou vesnici. Po vyhlášení válečného stavu ale samozřejmě klesne potravinářský průmysl, což bude platit i v případě, že někdo válku deklaruje vám - nedej bože pak tehdy, mělo-li by se přes vaše pole přehnat nepřátelské vojsko. Spoušť to prý bude taková, že se skoro vyplatí farmu nechat vyhnít a raději ji založit jinde.



Autoři také tráví spoustu času vývojem umělé inteligence, která se má během hry učit některým vašim postupům, měnit taktiku nebo třeba i složení vojska poté, co odhadne vaše počty. Zpestření v tomto ohledu přinese i detailní průzkum terénu: v jeho odlehlejších koutech totiž často narazíte na milice a příslušníky dalších kmenů/NPC, která se vámi třeba nechají naverbovat do armády. Empire: Time of Troubles vyjde koncem roku pro PC.
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Morové rány v Empire Time of Troubles [20.7.2009 15:15 - levis]
Oznámení tahovky Empire Time of Troubles [13.5.2009 09:09 - chewiedc]