Zápletka Raindrop chce prý hodně čerpat z hororů. Nepůjde tak pouze zdolání oponentů, ale též "o přežítí vaší vlastní poničené mysli". Hratelnost bude postavena na sbírání předmětů a jejich craftování do větších, užitečnějších předmětů. S jejich pomocí budete řešit rébusy a stavět smrtící pasti.
To už zní slibně – přiznejme si, že strašidelné kontury S.T.A.L.K.E.R.a v pozdní fázi hry tak trochu nabourávaly namaxované zbraně i zbroj. Metro 2033 se zase více podobalo Doomovi a skutečného strachu si člověk také moc neužil. Bylo by tedy fajn získat hru z východního prostředí, leč s větším důrazem na prožitek, a naopak menším akcentem na farmení kalachů a jejich transport k obchodníkům...
První z dvojice vydaných teaserů Raindrop se opájí moderními post-sovětskými ruinami prostřiženými s dobovými záběry na pokusy na lidech, Sputnik či Hitlera – a pak herní lokací projede anomálie, zbourá jeden z paneláků a zase zmizí v dáli. Video druhé už nabídne postavu utíkající lesem, snímanou z pohledu první osoby.
Výsledky práce hovoří za vše, což? Počínaje 10. říjnem chtějí vývojáři rozjet financování na Kickstarteru, kdo má tedy zájem, může si připravit virtuální peněženku. Do té doby se nechte unášet ukázkami na hypnotické homepage.