StarCraft II Wings of Liberty podrobněji
zdroj: tisková zpráva

StarCraft II Wings of Liberty podrobněji

13. 10. 2008 10:10 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Vyjádření autorů k délce prvního dílu nebo možnostech trávení času na lidském křižníku. + FILMEČEK Z BARU

O v pátek oznámeném rozdělení RTS StarCraft II na tři samostatné hry jistě víte. Z dalších informačních panelů během víkendového BlizzConu vyplynula spousta nových podrobností:

  • Jednotlivé kampaně (všech tří her) slibují po dvaatřiceti hodinách hratelnosti s rozsahem misí mezi šestadvaceti a třiceti pro každý díl. Každá kampaň navíc bude uspokojivě završena, aby hráč nemusel čekat do příštího dílu.

  • Obsahově autoři pokročili jen s lidskou kampaní, kdežto ty zbylé dvě jsou pořád pouze ve formě designových skic na papíře.

  • Lidská kampaň začne na planetě Mar Sara, kam se Jim Raynor vydá bojovat proti Dominionu.

  • V lidské kampani si budete skrz hvězdnou mapu na vašem křižníku vybírat další mise z právě dostupných planet.
Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva
  • Alespoň první část trilogie má být protkána spoustou volitelných misí, rozvíjejících minipříběhy dalších postav.

  • Z lidského manufakturního stroje Nomad se nakonec stane vizuálně přepracovaná jednotka jménem Vulkan.

  • Lidé budou moci svým podpůrným depem kompletně zablokovat přístupové body do své základny.

  • Mezi misemi se budete pohybovat na lidském křižníku Hyperion, jehož jednotlivé místnosti budete moci navštívit (můstek, kantýna, bar, dílna a další) nebo si zde pustit zprávy, kde se dozvíte o průběhu své poslední mise.

zdroj: Archiv


StarCraft II ingame filmeček v baru
Pozn.: u této kamerou pořízené nahrávky je desynchronizovaný zvuk s obrazem, ale v tuto chvíli není k dispozici korektní verze - pokud o ní někdo z čtenářů ví, pište, prosíme, do fóra pod článkem nebo mailem
  • Plyn z gejzírů má díky lepšímu pathfindingu jednotek mizet rychleji, takže pro vybudování solidní armády bude zřejmě třeba za něj směňovat vytěžené minerály.

  • Jedním z cílů autorů je zlepšit Battle.net a zabudovat do něj systém podobný Xbox Live.

  • Otázky vbudované podpory hlasového chatu i konkrétní upřesnění termínu/podoby betaverze zůstávají stále otevřené, autoři by si v budoucnu dovedli představit i čtvrtou rasu.
StarCraft II Trilogy pro PC začne vycházet zřejmě od příštího roku, ideálně by vývojáři chtěli stihnout kampaň co rok, ale nemáme to prý brát jako slib a ve skutečnosti mohou být odstupy mezi jednotlivými díly mnohem delší - více se dozvíte na české fansite a v našem zpravodajství:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
StarCraft II rozdělen na tři samostatné hry  [11.10.2008 02:02 - levis]
StarCraft II odmění profesionální hráče  [8.7.2008 20:20 - levis]
Údajné HW nároky StarCraft II  [23.5.2008 14:14 - jd]
zdroj: BlizzCon '08, PCGH, CrispyGamer via fansite,

levis

Nejnovější články