Souhrn prvních dojmů z Battlefield 1943
zdroj: tisková zpráva

Souhrn prvních dojmů z Battlefield 1943

23. 5. 2009 18:18 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Někteří z novinářů nešetří chválou, jiní srovnávají s BF1942 a další ilustrují, v čem hra konkrétně vyspěla. To vše vedle nových obrázků a traileru.

Je docela zábavné sledovat reakce zahraničních novinářů na chystaný stažitelný Battlefield 1943, tedy remake stařičkého BF1942 na enginu Bad Company a pouze s trojicí map, zachycujících ty nejzásadnější bitvy 2. světové války v Pacifiku: Wake Island, Guadalcanal a Iwo Jima. Co přesně hra nabídne a v čem se má na papíře lišit od svého předchůdce již víte z minula; ale jak se to celé hraje?

Obrázek zdroj: tisková zpráva Obrázek zdroj: tisková zpráva

Převažuje názor, že docela dobře: oproti původnímu BF1942 si prý autoři osvojili více triků, jak bojiště přivést k životu a dodat mu takový nádech, jako kdyby šlo o film z produkce Jerryho Bruckheimera. A to navzdory tomu, že mapy jsou na nejvýš pro čtyřiadvacet hráčů, což je při srovnání s několika čtverečními kilometry, které všechny ostrovy nabízí, vlastně docela málo. Ale překvapivě to celé funguje a díky častému angažmá vozidel a letadel se prý někde pořád něco děje.

Třeba redaktor herního serveru TeamXbox si ve svých dojmech ale stěžuje na to, že podobně jako v BF1942 hrozí, že budete-li hrát na mapě s ostřílenými hráči, zvrhne se to celé v chaos a hráče bezmyšlenkovitě ničící a střílící po všem, co se hýbe. To redaktoři IGN či Gamespotu se s ničím podobným nesetkali, naopak se shodnou na tom, že hra funguje jednak coby důstojný nástupce BF1942 a zároveň je mnohem přístupnější nováčků, kteří s podobným stylem hraní (jenž původní Battlefield de facto vynaleznul) nemají zkušenosti.

zdroj: Archiv


Battlefield 1943 květnový trailer

A soudě dle poznatků Gamespotu nebyla avizovaná zlepšená umělá inteligence jen planými řečmi: při jedné hře prý protivník vytušil, že je v přečíslení, stáhnul se do základny a pečlivě se připravil na účinnou defenzivu, z níž pak ihned přešel do útoku. Jindy zase takticky obsadil strategicky výhodný kaňon, rozestavil po jeho stranách odstřelovače a s pomocí tanku tak vytvořil neprostupnou stěnu, skrze níž se vůbec nešlo dostat. Jindy zase zafunguje to, když se posadíte do tanku a necháte si na cestu tu a tam "posvítit" přivolanou letkou bombardérů.

Mimochodem, co se letadel týče, létat s F4U Corsairem je prý v Battlefieldu 1943 náročnější než v právě vydaných Battlestations: Pacific, tvrdí Teamxbox. Což je s podivem, protože druhý zmiňovaný titul má k věrohodnému pojetí 2. světové přecejenom podstatně blíž než z podstaty arkádový Battlefield. Inu, bude to minimálně zábavný start léta.

Battlefield 1943 bude stát 15 dolarů, vyjde v červnu pro Xbox 360 a PlayStation 3 a v září pro PC - více v našich článcích:

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY
Důvody odkladu PC verze Battlefield 1943  [24.4.2009 13:13 - levis]
Nálet na Iwo Jimu v Battlefield 1943  [27.3.2009 17:17 - levis]
Battlefield 1943 s automatickým uzdravováním  [7.2.2009 14:14 - jd]
zdroj: IGN, TeamXbox & Gamespot

levis

Nejnovější články