Díky rozhovoru s producentem Edem Woolfem máme zase o trochu konkrétnější představu, co čekat od eidosácké third-person akce Highlander: The Game. Vybíráme jen to nejpodstatnější, co bude muset 2000 let starý válečník Owen MacLeod vědět k přežití ve futuristickém světě:
- Náplní především: 1) mix šermování s mečem, 2) zkoumání lokací a 3) řešení puzzlů.
- New York sloužící jako domovská základna, tzn. každý výlet do minulosti bude jen flashbackem, po němž se vrátíte zase zpět.
- Několik tras napříč každým levelem vč. volby buďto bojovat, nebo se tiše proplížit celou úrovní bez jediného střetu.
- Při obraně vesnice před Vikingy budete zachraňovat obyvatele z hořících domů i shazovat vikingské žebříky z opevnění.



- Nové techniky Quickening přístupné pouze po setnutí hlavy Nesmrtelnému.
- Spousta bojových komb i brutálních smrtících úderů, např. uchopení nepřítele za hlavu a zlomení vazu, shození z útesu nebo nabodnutí na ostrý hrot.
- Střety s Nesmrtelnými vyvrcholením hry, např. jeden boss se obrní neprodyšným kovovým brněním a svými magnetickými pažemi bude chytat veškerý odpad z okolí, aby jej po vás mohl metat.
- Řada zničitelných objektů, možnost převrhovat barely, zapalovat budovy nebo hasit oheň.
- Namísto ubývajícího zdraví jen indikátor unavenosti: pokud klesne na nulu, stanete se téměř smrtelnými a protivník vám bude moci useknout hlavu.
Highlander: The Game vyjde na podzim pro PC, X360 a PS3 - více v předchozím zpravodajství.
zdroj: IGN