S Kuma: War na lov Husajnových synů
zdroj: tisková zpráva

S Kuma: War na lov Husajnových synů

16. 9. 2003 20:20 | Preview | autor: Redakce Games.cz |

Společnost Kuma Reality Games vzbudila se svým projektem - epizodickou akční hrou Kuma: War - poměrně dost pozornosti.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Názory na tento ambiciózní titul se kvůli jeho zaměření různí. To, oč ve "hře" totiž půjde, se hrou zdaleka nemá nic společného. Protože válečné konflikty byly, jsou a zřejmě i nadále budou jedním z nejhlavnějších témat všech zpravodajských médií, rozhodli se toho tvůrci využít a ukázat tyto situace hráčům tak, jak je vidí ti, kteří se jich přímo účastní. Kuma: War vyjde v únoru příštího roku a bude v prvním vydání obsahovat něco okolo 13 misí, z toho pouze tři budou součástí prodejního balení jako startovací a spolu s nimi dostanete i první měsíční předplatné zdarma. Konečně jsme se také dozvěděli, co konkrétně můžeme očekávat. Jedna z misí bude např. založena na nedávné operaci Anakonda v Afghánistánu a jiná zase na "lovu" na dva syny Saddáma Husajna, Udaye a Qusaye. Při jejich tvorbě jsou využity skutečné vojenské informace a také satelitní snímky, přesto nemá jít o žádnou hardcore simulaci se zdrcující fyzikou.

Podle tvůrců by zkušeným hráčům měla každá mise vystačit na pár hodin zábavy, nováčkové v žánru first-person akcí by si s nimi měli vyhrát alespoň 10 hodin. Jak bylo naznačeno výše, většinu obsahu hry budete získávat až přes předplatitelský účet. Hned poté, co základní sadu zakoupenou v obchodě přinesete domů a nainstalujete, budete si moci stáhnout prvních deset herních map, a takto to bude každý týden. Na konci zkušebního měsíce byste měli mít k dispozici okolo 17 misí. Čtyři další by měly následovat další měsíc.

Obrázek zdroj: tisková zpráva Pokud jde o schéma, jakým budou jednotlivé mise tvořeny, vždy na začátku každé z nich budete nejdříve stylem CNN zpráv seznámeni se situací. Dozvíte se vše potřebné o místě, kde se mise odehrává, počty nepřátel, které můžete očekávat, s jejich vojenským potenciálem a taktikou. Na těchto informacích se podílejí zkušení vojenští znalci. Detailní analýzy situace se však dočkáte ještě od fiktivní postavy. Ta vám předloží mapy a plánky, spolu s označením místa, kde budete se svým týmem vysazeni, jaké máte poslání, eventuelně ještě označí místa nějakých dalších vedlejších úkolů po cestě.

Fyzikální model zbraní bude prý velmi shovívavý a hra nebude oplývat ani žádným složitým modelem zranění postav. Kromě toho zde nebude ani časové omezení, které by určovalo zdárné dokončení mise. Očekávat můžete nějaké skriptované události, jako např. útok na velitelství skupiny Baath střelami TOW a KIOWA během snahy zlikvidovat Husajnovy syny 22. července 2003. Multiplayer má být navržen pro čtyři hráče, což je údajně standardní počet vojáků v týmu americké lehké pěchoty.

zdroj: GS

korgull

Nejnovější články