Žádné souboje znesvářených frakcí v této fázi vývoje logicky neuvidíte, ale prohlédnete si vzhled lokace vesničky Rudnya, která leží kousek od Černobylu a když budete mít zájem, klidně si vyslechněte v poslední čtvrtině videa přednášku o technologických aspektech hry.
Hlavní designér vám řekne, že nebude chybět podpora DirectX 11, podpora čtyřjáder a k hraní budete potřebovat grafárnu na úrovni GeForce 8800 s minimálně 512 MB video paměti. Poněvadž ale zrovna já moc velký gearhead nejsem, zaujala mě mnohem více charakterizace první frakce – scavengerů.
Je to první frakce, na kterou po rozehrání Survaria narazíte a budete se k ní moci přidat. Jsou to sběrači, co žijí ve slumech, sami toho moc nevyrobí a jejich preferovaným způsobem boje je plížení a rychlý útok. Nelze se tomu divit, scavengerům dostupný zbraňový arsenál není žádná sláva, což vám dokáže video, na které se prostě musíte podívat.
Po všech těch deníčcích západních studií, kde se střídá jeden vývojář za druhým a jen všeobecně básní o kvalitách svých her a vznáší se přitom nadšením metr nad zemí, je tento svižný a informacemi natřískaný zásek od Vostoku vážně balzámem na hráčovu duši.