První záběry ze světa stalkerovského Survaria
zdroj: tisková zpráva

První záběry ze světa stalkerovského Survaria

2. 10. 2012 11:27 | Preview | autor: Petr Poláček |

Moc pěkně se tvůrci ze studia Vostok vrhli do vývojářských deníčků z připravovaného postapo titulu Survarium, který lavíruje na pomezí klasické onlineovky a normální hry s výraznějším přesahem do multiplayeru. V prvních dvou videích předvedli své celkové plány s hrou, ale v tomto třetím (sledujte po rozkliku) a čerstvém už tnou do živého s prvními záběry přímo ze hry, respektive spíše z herního světa.

Žádné souboje znesvářených frakcí v této fázi vývoje logicky neuvidíte, ale prohlédnete si vzhled lokace vesničky Rudnya, která leží kousek od Černobylu a když budete mít zájem, klidně si vyslechněte v poslední čtvrtině videa přednášku o technologických aspektech hry.

Hlavní designér vám řekne, že nebude chybět podpora DirectX 11, podpora čtyřjáder a k hraní budete potřebovat grafárnu na úrovni GeForce 8800 s minimálně 512 MB video paměti. Poněvadž ale zrovna já moc velký gearhead nejsem, zaujala mě mnohem více charakterizace první frakce – scavengerů.

Je to první frakce, na kterou po rozehrání Survaria narazíte a budete se k ní moci přidat. Jsou to sběrači, co žijí ve slumech, sami toho moc nevyrobí a jejich preferovaným způsobem boje je plížení a rychlý útok. Nelze se tomu divit, scavengerům dostupný zbraňový arsenál není žádná sláva, což vám dokáže video, na které se prostě musíte podívat.

zdroj: Archiv

Po všech těch deníčcích západních studií, kde se střídá jeden vývojář za druhým a jen všeobecně básní o kvalitách svých her a vznáší se přitom nadšením metr nad zemí, je tento svižný a informacemi natřískaný zásek od Vostoku vážně balzámem na hráčovu duši.

Nejnovější články