Autor: Warlock Publikováno: 24.srpna 2007 |
![]() ![]() ![]() další obrázky z této hry v galerii Hodně času věnoval zástupce tvůrců povídání o nové verzi Gepard enginu, který si prý výtečně rozumí s destrukcí téměř čehokoli ve hře. Schopnosti fyzikálního modelu demonstroval na zničení jeřábu uprostřed obytné zástavby. Ten nejprve prorazil díru ve střeše, poté zlikvidoval několik podlaží a jeho rameno strhlo zbývající zdi. Jako třešničku na dortu jsem bral rag-doll efekty při umírání pěchoty, sluneční odlesky v závislosti na denní době a zrcadlení okolí i v těch nejmenších kalužích. zdroj: Archiv Codename Panzers: Cold War video - stažitelná verze (14 MB, 720x400) I pokud odmyslíte perfektní grafickou stránku a další období světových dějin, série Codename Panzers nesetrvala jako v případě Rush for Berlin na mrtvém době, co se herních principů týče. Ačkoli existenci populačního limitu nesu jen těžko přes srdce, změna způsobu financování vypadá jako dostatečná pojistka a na taktickém postupování se snad nic nezmění. O tom se ostatně budeme moci přesvědčit na jaře 2008, kdy hra ve spolupráci s Electronic Arts vyjde (došlo k odkladu z Vánoc). Více o hře v našem archivu. ![]() ![]() ![]() Další informace mi byly poskytnuty pouze ve formě statických prezentací a herní systém není ještě přesně promyšlen. Black Prophecy je totiž ve vývoji pouhých sedm měsíců. Rozhodně se však připravte na to, že se můžete pustit buď cestou mírumilovného obchodování se surovinami nebo naopak nájezdů na orbitální stanice. Vaše loď se bude skládat z mnoha bloků (částí) a každý z nich bude mít jinou funkci. Jeden zvýší účinek vašich laserů, další vaší rychlost nebo sílu štítů. Těchto vylepšení bude v Black Prophecy zhruba třicet a každý z nich má svůj vlastní podstrom. Nastřelen byl i termín vydaní, které se plánuje nejdříve na konec roku 2008. Totems - dost bylo archeologů “Lara Craft a Indiana Jones už jsou trochu okoukaní a proto vám přestavujeme krásnou šamanku Giu, jež se stane hlavním hrdinou našeho next-gen projektu plánovaného pro PC a Xbox 360” - přesně těmito slovy zahájil designer Totems celou prezentaci. Po krátké prohlídce obřího chrámového komplexu z ptačí perspektivy se pověsil šamance na záda. Ladně s ní vyšplhal na střechu jedné z polorozpadlých budov. “Většina dnešních akčních adventur si zakládá na správném načasování pohybů při šplhání a na vašich schopnostech zvládnout několik kláves naráz. Totems ale jde cestou jednoduchosti a proto všechny speciální pohyby obstarává jediné tlačítko.” ![]() ![]() ![]() další obrázky z této hry v galerii Další, v tomto žánru obvykle nevídanou vlastností (pokud tedy nepočítáme Assassins Creed) byla otevřenost herního světa Totems. I zde samozřejmě existují jisté bariéry, aby se hráč pouze netoulal po obrovském ostrově, ale zároveň bude mít příležitost zvolit několik cest k dosažení cíle. Ať už je tím myšleno plížení okolo nepřátel, kteří disponují stejnými pohybovými schopnostmi jako vy, nebo přímý útok pomocí vašich kouzel. Ty vám propůjčují duchové (spirits) například v podobě lva, medvěda nebo opice. O dalších zvířecích pomocnících se dočtete v nedávné novince. Kromě magie můžete pro boj využít téměř neviditelné čepele na vašem zápěstí, jakými disponuje Wolverine v trilogii X-Men. Každému ze zvířat patří jedna z celkově deseti částí ostrova, na kterém se příběh odehrává. Dějová linie začíná již v dobách stvoření celého vesmíru, kdy se tito duchové rozkmotřili a vaším úkolem je opět vyrovnat jejich síly. Další detaily nebyly kvůli velmi ranému stavu vývoje hry zveřejněny, což ještě potvrzuje neurčité datum vydaní někdy ke konci roku 2008. Čekání na rozlehlý svět, o kterém si může nechat Lara Craft jenom zdát, okořeněný navíc o spoustu kouzel, se ale nejspíš vyplatí. |
Warlock | |
autorovi je 19 let, studuje na ČVUT v Praze a přispívá i na server o mobilních telefonech; zaměřuje se na strategie všeho druhu a nechá se zlákat i kvalitní FPS; řadí se mezi filmové fandy, příznivce metalu a rád jezdí na horském kole |